juuh jeesjees.. oli siitäki kuva tuolla linkis mut poistin vissii jo kuvat sieltä jne...
noh pitää viel noi letkut kattoa uudestaa ja sitte ihmetellä että miks toi tyhjäkäynti o noin korkee.. pitää varmaa putsailla tyhjäkäyntimoottori jos se vaa o mahdollista? itse osaan kyllä autot korjata jne mutta ei oo missää autossa ollut tollast tyhjäkäynti vikaa joten uus juttu toi mulle ku tollee pitää noin korkeella tota.hmm
Turbo Calibran Tyhjäkäynti 1300rpm? Katso Kuva.
oli vähän oudosti mun viestiinki tullu jotain linkkiä,en tiiä oonko soheltanu ite.no kuiteskin tuli mielen se vss anturi.sehän nostaa tyhjäkäyntiä tietyssä tilanteessa,rullatessa vissiinkin.enpä tiiä sit vaikuttaako._Jape_ kirjoitti:juuh jeesjees.. oli siitäki kuva tuolla linkis mut poistin vissii jo kuvat sieltä jne...
noh pitää viel noi letkut kattoa uudestaa ja sitte ihmetellä että miks toi tyhjäkäynti o noin korkee.. pitää varmaa putsailla tyhjäkäyntimoottori jos se vaa o mahdollista? itse osaan kyllä autot korjata jne mutta ei oo missää autossa ollut tollast tyhjäkäynti vikaa joten uus juttu toi mulle ku tollee pitää noin korkeella tota.hmm
laitoin linkin yv:llä.jotain keskustelua,mahdollisuus sekin,mutta imupuolta ja sitä jotokäynti moottori /venttiili juttua kylläeniten aattelis.http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... vss+anturi_Jape_ kirjoitti:vss anturi? kerrohaa lisää vaikka YV:llä kiitos. pitää vklna tutkii autoa ku ei täs viikolla oikein ehdi. mutjoo hyvä se o täällä jo valmiiks pohdiskella