Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Varmaan sen tuhannen kerran on tv luvista kysytty mutta kysynpä nyt itsekkin.
En tätä lupatarkastajaa päästänyt sisään ja sanoin vaan että en digiä omista. Tarkastaja ei yrittänyt päästä sisään, sanoi vain että alkaa laskuja tulla ja helpoimmalla pääsis jos näyttäisin että ei ole digiä. Noh, tämä sitten kysy nimen ja syntymäajan, kun kysyi sotun loppuosaa niin jätin sanomatta, paras varmaan ois ollu jos en ois mitään sanonu tiedä sitten. Lopuksi ennen lähtöä tämä vielä sanoi että laskuja alkaa tulla johon sanoin että eihän minun niitä tarvitse maksaa, tämä sitten kysyi että minkä takia ja totesin että enhän omista digiä.
Joten kun jätän laskun maksamatta ja kuvitellaan että joskus 5 vuoden päästä alkaisinkin maksamaan sitä niin tuleekohan jotain sanktioita tuolta aikaväliltä?
En tätä lupatarkastajaa päästänyt sisään ja sanoin vaan että en digiä omista. Tarkastaja ei yrittänyt päästä sisään, sanoi vain että alkaa laskuja tulla ja helpoimmalla pääsis jos näyttäisin että ei ole digiä. Noh, tämä sitten kysy nimen ja syntymäajan, kun kysyi sotun loppuosaa niin jätin sanomatta, paras varmaan ois ollu jos en ois mitään sanonu tiedä sitten. Lopuksi ennen lähtöä tämä vielä sanoi että laskuja alkaa tulla johon sanoin että eihän minun niitä tarvitse maksaa, tämä sitten kysyi että minkä takia ja totesin että enhän omista digiä.
Joten kun jätän laskun maksamatta ja kuvitellaan että joskus 5 vuoden päästä alkaisinkin maksamaan sitä niin tuleekohan jotain sanktioita tuolta aikaväliltä?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
no ei tietenkään jos et sitte sillo 5vuoden päästä jää kiinni siitä ja ala vasta sit maksamaan. itekki asustelin toista vuotta täs kämpäs enne ku aloin maksamaan. jos vaikka sattuu et oot sitte 5vuoden päästä ostanu vasta sen digipoksin 
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Pitää tohon meidän vehkeeseen tilkkanen öljyä lisätä 15tkm vaihtovälillä, mutta muuten ollu ihan huoleton peliWoody kirjoitti:Niin, mutta oisko zafira sellanen peli että sillä vois vaan ajella, ettei siihen tarvisi lisäillä öljyjä, yms muuta vastaavaaZafira kirjoitti:Nonii, äkkiä Volvo pois ja Zafira tilalleWoody kirjoitti:Kummalla olis huolettomampia kilometrejä, tuolla mun-98 vollella vai -00 zaviralla?
Eli samalla periaatteella voisivat työntää ilman perustetta joka ikisen postiluukusta maksulappua sisään, joilta ei tv-lupaa löydySämä kirjoitti:Mites kun tuosta soitin tutulle ja tämä sanoi että ulosottoon menee jos ei maksa ja että itsellään kokemusta?
Ei kuulosta kovin lailliselta...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
TJT kirjoitti:Eli samalla periaatteella voisivat työntää ilman perustetta joka ikisen postiluukusta maksulappua sisään, joilta ei tv-lupaa löydySämä kirjoitti:Mites kun tuosta soitin tutulle ja tämä sanoi että ulosottoon menee jos ei maksa ja että itsellään kokemusta?![]()
Ei tasan mene mihinkää perintään. Sille lupatarkastajalle voi sanoa että ei ole televisiota ja sillä selevä. Nimimerkki: 3 kertaa tämän tehnyt.
Kyllä tuo epäili kun ei uskonut että pelkästään pelikonsolissa kiinni on tv, ei digiä. Sanoi että jotain ääntä kuului olohuoneesta, jatkoin vain toitottamista että pelkkä pelikonsoli on
. Äänet tuli ulkoa kun parvekkeen ovi auki ja tekeevät tietä tuolla. En vain älynnyt tuota tien tekoa sanoa kun hieman lukossa olin siinä kun kyseli tietoja...
Eli, voiko tämä lupa mennä sillon perintään, kun on ilmoittanut että on tv ja ei maksa sitä maksua? Itsellä kun ei ole ilmoitusta tehty ja tarkistajalle siis sanottu olevan digivajaa ja että joku finluksi on tvnä.
Eli, voiko tämä lupa mennä sillon perintään, kun on ilmoittanut että on tv ja ei maksa sitä maksua? Itsellä kun ei ole ilmoitusta tehty ja tarkistajalle siis sanottu olevan digivajaa ja että joku finluksi on tvnä.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Eheh Muhoksella.apusähis kirjoitti:Asuuko kukaan Muhoksessa? Että onko siellä yhtään mitään?Ollaan tulossa pyörähtämään sielläpäin. Että ois kiva tietää että oisko siellä jotain kivoja kauppa tms...Ja tarpeen tullen hinausapua?
Joo mää asun, ja ei täällä kyllä mitään kummallista ole, pieni maalais pitäjä. Mutta hinaus apua löytyy kyllä tarvittaessa....
BTW mitä helevettiä te täällä?
Jos haluat ajella, pidä Volvo. Jos taasen olet mieltynyt varaosatiskillä / korjaamon nurkilla notkumiseen, ota ihmeessäWoody kirjoitti:Niin, mutta oisko zafira sellanen peli että sillä vois vaan ajella, ettei siihen tarvisi lisäillä öljyjä, yms muuta vastaavaaZafira kirjoitti:Nonii, äkkiä Volvo pois ja Zafira tilalleWoody kirjoitti:Kummalla olis huolettomampia kilometrejä, tuolla mun-98 vollella vai -00 zaviralla?
Puhtaiden kynsinauhojen puolesta
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Menee,jossei ilmoita että ei omista TV:tä ennen kuin laskun eräpäivä menee umpeen. Ja miksi käännyttää se TV-lupatarkastaja,tekee vaan netissä ilmoituksen että ei ole töllöä. Itse sanoin irti heti kun tuli lappu luukusta. Ja en periaatteestakaan maksa +200€ siitä että saa katsoa YLE:ltä uusintoja.harza kirjoitti:TJT kirjoitti:Eli samalla periaatteella voisivat työntää ilman perustetta joka ikisen postiluukusta maksulappua sisään, joilta ei tv-lupaa löydySämä kirjoitti:Mites kun tuosta soitin tutulle ja tämä sanoi että ulosottoon menee jos ei maksa ja että itsellään kokemusta?![]()
Ei tasan mene mihinkää perintään. Sille lupatarkastajalle voi sanoa että ei ole televisiota ja sillä selevä. Nimimerkki: 3 kertaa tämän tehnyt.
Petri T kirjoitti:Menee,jossei ilmoita että ei omista TV:tä ennen kuin laskun eräpäivä menee umpeen. Ja miksi käännyttää se TV-lupatarkastaja,tekee vaan netissä ilmoituksen että ei ole töllöä. Itse sanoin irti heti kun tuli lappu luukusta. Ja en periaatteestakaan maksa +200€ siitä että saa katsoa YLE:ltä uusintoja.harza kirjoitti:TJT kirjoitti:Eli samalla periaatteella voisivat työntää ilman perustetta joka ikisen postiluukusta maksulappua sisään, joilta ei tv-lupaa löydySämä kirjoitti:Mites kun tuosta soitin tutulle ja tämä sanoi että ulosottoon menee jos ei maksa ja että itsellään kokemusta?![]()
No prkl minä en ole koskaan erikseen mitään irtisanomisia tehnyt, eikä ole mitään perintä kirjeita koskaan tullut.
Taas tuli lasku tv-maksuhallinnolta, jonka heitin suoraan roskiin, koska en omista televisiota.