Tuossa ei kyllä ole niin mitään hauskaa, oikein tunsi itsekin kivun haaroissa.
Tuli tänään vielä mukavasti sählypallo suoraan kulkusille. Teki gutaa.
Juu monesti oon kanssa saanu boltsia boltseille. Sitä ne maalivahdin kirot on. Ja varsinkin sillon kun unohdin kupit kotiin niin kyllä sitä sitten tulikin monesti ja kovasti tuo alakerta saamaan sitä huomioo. Ei tosin ihan sitä mitä olisin toivonu.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi
Juu monesti oon kanssa saanu boltsia boltseille. Sitä ne maalivahdin kirot on. Ja varsinkin sillon kun unohdin kupit kotiin niin kyllä sitä sitten tulikin monesti ja kovasti tuo alakerta saamaan sitä huomioo. Ei tosin ihan sitä mitä olisin toivonu.
Aikoinaan kun tuli sählyä pelattua, niin oli mukavaa kun keihään heiton kultaa saanut tuttu nykäs yhellä kädellä semmosia mukavia. Pallosta jäi nahkaan oikein kohollaan oleva jälki
Aikoinaan kun tuli sählyä pelattua, niin oli mukavaa kun keihään heiton kultaa saanut tuttu nykäs yhellä kädellä semmosia mukavia. Pallosta jäi nahkaan oikein kohollaan oleva jälki
No ajatteleppa tilanne missä kuvittelet maalivahtina pitäväs palloa hallussa selällään maaten. Makaat siinä ja odotat vihellystä. Sitten yhtäkkiä silmissä pimenee ja vihloo kun hammaslääkärissä kun olettamasi pallo onkin jonkun muun hallussa ja se roiskaisee sen aivan suoraan killuttimille(tämä siis silloin kun oli ne kupit jääny kotiin ja toivoit ettei tänään osuisi kipeästi). Silloin en tienny itkeäkkö vaiko nauraakko kun sattu niin paljon ettei sitä osaa kuvailla.
Noh, jos meni isyyden ilot siinä niin noou hätä, kaks ihanaa tytärtä on jo olemassa.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi