Vectra A 94 16v 2.0l kone

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Vectra A 94 16v 2.0l kone

Viesti Kirjoittaja sepse »

Elikä koneella rullattu noin 290000 km / myyjän puheiden mukaan noin 1000km sitten kansi ja jakopää korjattu ilmeisesti vaurion seurauksena.
Mites tuommonen mylly kestää kilometrejä elikä millä määrällä on odotettavissa väsy ja öljynkulutus / entäs muut vaikeudet.
Ajatuksena olis ostaa tommonen automaatilla päivittäiseen käyttöön / nuo 8 venttiiliset onkin tuttuja mutta 16v mylly on mulle outo .
Kertokaa kokemuksia omistajat.
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

Itelllä on moinen ooppeli ajettu 270 tuhatta. Laatikko on pelannu moitteetta ja koneeseen ei ole tarvinnu tehdä mitään kummempaa kuin vaihtaa nokan asentotunnistin ja jotain tyhjäjäyntisäätimen puhdistelua. itse olen ainakin tyytyväinen ollu autoon. öljyä syö vähäsen, varmaan ohjurikumet alkanu löysäämään. mut menee vaihdonväli vielä öljyä lisäämättä niin ei haittaa.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Vastaa Viestiin