Samaa paskaa eri paketissa.Killroy kirjoitti:Eikös muuten tosta if vakuutus yhtiöstä oo ollu täällä(kin) foorumilla juttua, eikä ihan positiivisemmasta päästä.Nipe kirjoitti:Niin täytyy tehdä, Pohjolassa oli jos oikein viä muistan kun äsken katoin 712euroa.ooskari kirjoitti:If taitaa olla halvin.... mut kannattaa katsoa kaikki läpi mitä tulee mieleenNipe kirjoitti:Eipä tullu mieleen hetiooskari kirjoitti: Riippuu yhtiöstä... käytä vakuutusyhtiöiden laskureita![]()
noo tapiolassa missä aikasemman kulkineen vakuutus oli antaa summaks ilman bonuksia : Vuosimaksu 666 € pelottava summa
Tapiola kans kuulostaa olevan vähä ketku paikka, tarkotus kirjottaa tälle foorumille juttua ku kaveri saa kädenväännön tapiolan kans selväks, tai ainaki selkokielisen vastauksen miks ei palovakuutus korvaakkaan...
Mut eikös ne kaikki vakuutusyhtiöt oo melkein et: Korvaamme kaiken paitsi vahingon sattuessa...
Itte oon tosi tyytyväinen ollu Nordean toimintaan, porovahinko korvaus tuli mukisematta ja nordean omat jepet hoiti kaiken tarvittavan paperihomman.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Kannattaa sitten kahtoa tarkoin nuo ehdot. Ns. taloon täys kasko ei välttämättä ole samanlainen kaikissa paikoissa, ja juuri sen takia en viiti vaihtaa yhtiötä, tapiolassa ollut iät ja ajat ja siellä myös pysyn.ooskari kirjoitti:Samaa paskaa eri paketissa.Killroy kirjoitti:Eikös muuten tosta if vakuutus yhtiöstä oo ollu täällä(kin) foorumilla juttua, eikä ihan positiivisemmasta päästä.Nipe kirjoitti:Niin täytyy tehdä, Pohjolassa oli jos oikein viä muistan kun äsken katoin 712euroa.ooskari kirjoitti:If taitaa olla halvin.... mut kannattaa katsoa kaikki läpi mitä tulee mieleenNipe kirjoitti: Eipä tullu mieleen heti![]()
noo tapiolassa missä aikasemman kulkineen vakuutus oli antaa summaks ilman bonuksia : Vuosimaksu 666 € pelottava summa
Tapiola kans kuulostaa olevan vähä ketku paikka, tarkotus kirjottaa tälle foorumille juttua ku kaveri saa kädenväännön tapiolan kans selväks, tai ainaki selkokielisen vastauksen miks ei palovakuutus korvaakkaan...
Mut eikös ne kaikki vakuutusyhtiöt oo melkein et: Korvaamme kaiken paitsi vahingon sattuessa...
Itte oon tosi tyytyväinen ollu Nordean toimintaan, porovahinko korvaus tuli mukisematta ja nordean omat jepet hoiti kaiken tarvittavan paperihomman.
Vakuutus yhtiölle pitää maksaa nyt eikä huomenna, mutta sieltä takaisin saaminen on sitten yhtä helvettiä.
Omegasta oottelin jokunen vuosi sitten reilun kuukauden korjaus päätöstä, ja kun kävin konttorissa niin soittivat sitten jollekkin herra äksälle, joka sitten ilmoitti että päätös on jo tehty ajat sitten, mutta eihän siitä mulle voitu erikseen ilmoittaa perkele. Ja If oli kyseessä , kun tekijällä oli vakuutukset siellä silloin.
Ja olikos tuo nyt muka ilmainen. Rupes vaan ehottelemaan että kuinka pitkän ajan haluat maksaaIoni kirjoitti:PDF Creatorilla. Helppo ja hyvä ohjelma.veikka81 kirjoitti:Miten skannattu kuva pdf muotoon ???
http://www.pdf-format.com/index.asp?PID ... tAodAnCxXA
EDIT:
Löytyhän se ohjelma.
CutePDF Pro
Suoraan skannerista pdf muotoon
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Ei mulla vakuutuksia omien kämmien takia olekkaanRiisikippo kirjoitti:mitäs niillä vakuutuksilla tekee kun ei tunaroi tuolla liikenteessä..
Oma liikennekäyttäytyminen kun ei esmes automurtoihin vaikuta tuon taivaallista.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Sama. Hetken kaveri kattoi vectraa ja kahvit juotiin, auton sai viedä heti korjaamolle kun kerkesin ja 3000 eurolla uutta palikkaa kiinniTJT kirjoitti:Outoa, omalla kohdalla on Tapiolan kanssa mennyt kaikki korvaustapahtumat ihan ongelmitta.Killroy kirjoitti: Tapiola kans kuulostaa olevan vähä ketku paikka,
Minkälainen palkka on kaivinkoneen kuljettajalla? Tuommosta työtä tarjottiin, ja ei nyt oo minkäänlaista käsitystä että paljon nuo suurinpiirtein tienaa. Sähköpostilla kysyttiin jotta paljon haluan palkkaa, paljonhan minä haluan mutta ei kehtaa sataakaan euroa tunnilta pyytää
Ja sitten toinen kysymys liittyen edelliseen työpaikkaan.. Minkähänlaiset sakot voi firma saada jos kusauttaa, että osalla työntekijöistä ei oo tulityökorttia?
Entäs miten lomakorvaus määritellään? Semmonenkin on tulematta tuolta paskafirmalta, olin siellä noin 2kk töissä, eikös minun olisi pitänyt saada tuo lomakorvaus? Saattaapi olla että luvattu palkankorotuskin on jäänyt maksamatta
Eipähän kyllä tullut työtodistustakaan, vaikka sitä pyysin.
Kovan työn takana oli saada tilinauhakin tuolta firmalta.. Noin 7 puhelinsoittoa ja aina oli pomolta asia "unohtunut", kerran löi luurinkin korvaan. En kuulemma saanut tilinauhaa, koska en käynyt sitä toimistosta hakemassa
ja oli heittänyt sitten roskiin.. Niin, postissahan nämä on kyllä ennenkin tullut.
Just kaiken tuon takia aion vittuillakseni kusauttaa tuosta tulityökorttihommasta (metallialan alihankintatöitä tekevä yritys, eli rälläköintiä, hitsailua yms.)
Ja sitten toinen kysymys liittyen edelliseen työpaikkaan.. Minkähänlaiset sakot voi firma saada jos kusauttaa, että osalla työntekijöistä ei oo tulityökorttia?
Entäs miten lomakorvaus määritellään? Semmonenkin on tulematta tuolta paskafirmalta, olin siellä noin 2kk töissä, eikös minun olisi pitänyt saada tuo lomakorvaus? Saattaapi olla että luvattu palkankorotuskin on jäänyt maksamatta
Kovan työn takana oli saada tilinauhakin tuolta firmalta.. Noin 7 puhelinsoittoa ja aina oli pomolta asia "unohtunut", kerran löi luurinkin korvaan. En kuulemma saanut tilinauhaa, koska en käynyt sitä toimistosta hakemassa
Just kaiken tuon takia aion vittuillakseni kusauttaa tuosta tulityökorttihommasta (metallialan alihankintatöitä tekevä yritys, eli rälläköintiä, hitsailua yms.)
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kaapeli tuli jo tänään postilaatikkoon|vectraman| kirjoitti:Kiitos tästä tiedosta, kaapelia odotellessa
Soitappa liittoon ja pyydäppäs niitä hommaamaan tarvittavat paperit kerta sinä et niitä saa sieltä.GeneralO kirjoitti:Minkälainen palkka on kaivinkoneen kuljettajalla? Tuommosta työtä tarjottiin, ja ei nyt oo minkäänlaista käsitystä että paljon nuo suurinpiirtein tienaa. Sähköpostilla kysyttiin jotta paljon haluan palkkaa, paljonhan minä haluan mutta ei kehtaa sataakaan euroa tunnilta pyytää![]()
Entäs miten lomakorvaus määritellään? Semmonenkin on tulematta tuolta paskafirmalta, olin siellä noin 2kk töissä, eikös minun olisi pitänyt saada tuo lomakorvaus? Saattaapi olla että luvattu palkankorotuskin on jäänyt maksamattaEipähän kyllä tullut työtodistustakaan, vaikka sitä pyysin.
Kovan työn takana oli saada tilinauhakin tuolta firmalta.. Noin 7 puhelinsoittoa ja aina oli pomolta asia "unohtunut", kerran löi luurinkin korvaan. En kuulemma saanut tilinauhaa, koska en käynyt sitä toimistosta hakemassaja oli heittänyt sitten roskiin.. Niin, postissahan nämä on kyllä ennenkin tullut.
Määräaikaisessa työssä lomapäiviä kertyy 2 per kuukaudessa, ja vakituisilla 2.5 päivää kuukaudessa.
Mites pekkaset, maksettiinko palkan yhteydessä ?? Jos jäänyt pitämättä niin pitäisi lopputlin yhteydessä maksaa pitämättömät vapaat.