Terve.
Ongelma:
Astran etulattiat kosteat. Olen ottanut matot pois ja yrittänyt kuivatella. Välillä kuivunut, mutta taas kosteat. Kuskin puolelta märkää varsinkin kytkinpolkimen puoleinen alue, apparin puolella keskellä jalkatilaa. Myös apparin puolen lattialla olevan luukun alla kosteutta. Raitisilmasuodatin oli viimeksi ainakin kuiva, kun sen paineilmalla putsasin kesällä. Tietoa ei ole mistä kosteus johtuu. (lattioilla ei lainehdi vettä vaan kämmenellä tunnustellessa tuntuvat märältä, vaikea sanoa onko vettä vai mitä)
Ilmastoinninkenno vaihdettu uuteen kesällä ja ilmastointi toimii. Ilmastointi samalla huollettu. Ilmastointia käyttäessä kondensiovesi valuu auton alle eli pihalle normisti. Jäähdyttimen paisuntasäiliöstä ei myöskään nesteet katoa, pysyy ylärajassa. Ikkunatkaan eivät huurru enää ja puhallin jaksaa hönkiä kun raitisilmasuodatin ja sen kotelo tuli kesällä putsattua roskista.
Voisiko vika olla sadeveden poistoputkien tukossa tms?? Roskat olen poistanut "pyyhkimienkaukalosta" tuulilasin edestä.
Irrotettavia lattiamattoja en ole viitsinyt pitää lattialla ongelman ilmaantumisen jälkeen, olisi kiva saada lattiat kuivaksi ja irrotettavat matot latialle talven varalle.
Neuvoja ongelmaan otetaan kiitollisena vastaan. Omat konstit alkaa olemaan vähissä..
Astra G etulattiat kosteat..
Onko lattialla oleva neste vettä vai jäähdytinnestettä?
Mulla G Astrassa vuotanut ja vuotaa edeelleen lämmityskennolle tulevien putkien liitoskohdasta. Liitoskohta on rintapellin matkustamon puolella. Tiivisteenä olevat o-renkaat alkavat vuotamaan herkästi.
Kerrot, että nestetä ei kuitenkaan häviä?
Onko mahdollista tulla neste auton pohjatulpista, jos jostain syystä löystyneet?
Mulla G Astrassa vuotanut ja vuotaa edeelleen lämmityskennolle tulevien putkien liitoskohdasta. Liitoskohta on rintapellin matkustamon puolella. Tiivisteenä olevat o-renkaat alkavat vuotamaan herkästi.
Kerrot, että nestetä ei kuitenkaan häviä?
Onko mahdollista tulla neste auton pohjatulpista, jos jostain syystä löystyneet?