Mittariston vaihdos
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eli olne vaihtamassa normaalin mittariston tilalle kierrosluvullista mittaristoa ja olen saanut sekä semmoista teitoa et muuta kuin tökkää vaan sen liittimen paikalleen ja sen pitäisi toimia ja taas myös semmoista et joku johto pitää haarauttaa... Mut miten se nyt oikeesti sit menee?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ei kai niissä nyt niin paljon voi olla eroo et ascossa ois eri lailla... mut kiva tietää toi.. Kiitoksia tiedosta...
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Riippuu vähän vuosimallista. Mulla oli -82 mallinen c-asko 1.6S ja siihen laitettiin GSI kadetin mittaristo (siis semmonen missä on jenka kello ja neljä pientä mittaria öljynpaine, jännite, koneen lämpö ja bensanmäärä), niin eipä menny ihan heittämällä. Joutu muuttaa liittimessä nastojen järjestystä. No värikoodit täsmää eikä loppujen lopuks ollu kovakaan homma.On 2003-06-30 19:23, conaman wrote:
Eli olne vaihtamassa normaalin mittariston tilalle kierrosluvullista mittaristoa ja olen saanut sekä semmoista teitoa et muuta kuin tökkää vaan sen liittimen paikalleen ja sen pitäisi toimia ja taas myös semmoista et joku johto pitää haarauttaa... Mut miten se nyt oikeesti sit menee?