Pitäisi tietää minkä kokoiset ruiskusuuttimet MV6:ssa on, eli mille tehoille riittää?
Kysyin muuten asiaa Porin Palinilta,
eivät tienneet muutakuin että ne ovat samankokoiset V6:ssa. Käskivät soittaa suoraan Opelille.
Soitin, eivät hekään tienneet asiaa..
Sanoivat että parhaiten selviää kun kysyn http://www.opelclubfinland.net forumilta!!!
eli aika hyvässä maineessa nää sivut..
X25XE/X30XE ruiskujen koko
Noi suutin jutut ovat vähän hankalia, sillä esim. Bosch ei ilmoita missään papereissa tuottoja omille suuttimilleen.Soitin, eivät hekään tienneet asiaa..
Sanoivat että parhaiten selviää kun kysyn http://www.opelclubfinland.net forumilta!!!
eli aika hyvässä maineessa nää sivut..
Mulla on Chryslerin suuttimet myynnissä myytävänä palstalla, heitin sinne perään muuttaman suuttimien tuottolinkit, jos sulla on suuttimen numero, niistä linkeistä voi hyvällä tuurilla natsata.
Varmin keino on suuttimet irti ja testipenkkiin, samalla tulee tsekattua niiden kuntokin... ei missään tapauksessa helpoin...
j.h
Juu, kyllä tätä foorumia seuraa paljon merkkiliikkeiden henkilökuntaa ja huoltomiehiä sekä myös Opel Oy:n porukka.
Muutama asentajakin on sanonut, että täältä löytää paljon mielenkiintoista juttua ja usein niistä hommista ei TIS tai muut kerro. Jokunen autokin on merkkiliikkeessä kuulemma korjattu täältä löytyneellä informaatiolla, jos vika ei ole muuten paikallistunut
Sano siinä sitten viattoman näköisenä korjaamopäällikölle kun hän tulee olan yli kurkkimaan... "en minä mitään surffailua työaikana harrasta vaan korjaan asiakkaan autoa"
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-06-30 22:45 ]</font>
Muutama asentajakin on sanonut, että täältä löytää paljon mielenkiintoista juttua ja usein niistä hommista ei TIS tai muut kerro. Jokunen autokin on merkkiliikkeessä kuulemma korjattu täältä löytyneellä informaatiolla, jos vika ei ole muuten paikallistunut
Sano siinä sitten viattoman näköisenä korjaamopäällikölle kun hän tulee olan yli kurkkimaan... "en minä mitään surffailua työaikana harrasta vaan korjaan asiakkaan autoa"
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-06-30 22:45 ]</font>