Joo elikkäs auto on -90 2.0i omega, tankki näyttäisi mittarin mukaan olevan 70litraa elikkäs paljon tankissa on bensaa suunilleen kun bensavalo syttyy?
Tästä on varmaan olemassa montakin topiccia, mutta en kyllä löytänyt vaikka millä hakusanoilla yritin.
oiskohan kellään tietoa että paljon sen pitäisi olla, se tuskin on 5 litraa koska on kuitenkin 70 litran tankki. ohje kirja ei kerro tuota paljonko sielä on bensaa.
Yleensähän nyrkkisääntö on noin 100km ajoon tarvittava määrä. Mahtoikos esim A Vectrassakin olla noin 11-12 litraa eli yli 100km ajoon tarvittava soppa .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6
Mulla syttyy valo yleensä, kun ajotietokone näyttää 50-60 km jäljellä.
Maantieajossa voi tarjota valon syttyessä jopa 80 km jäljellä.
Kyseessä -91 2,0 automaatti.
No kulutusta lähinnä tässä haen, noin 100 kilometriä tänään pääsin kun valo alkoi palamaan eli siitä olisi hyvä mitata jos tietäs paljon siellä on bensaa, että pajon veisi 100kilometrillä kaupungissa.
Bensankulutusta jos haluat tietää, niin tankki täyteen, trippi nollaan. Seuraavan kerran tankki taas täyteen ja katot paljon tuli kilometrejä ja siitä lasket kulutuksen. Kaikki muu on epätarkkaa spekulaatiota IMO.
(F)ast_tra kirjoitti:Bensankulutusta jos haluat tietää, niin tankki täyteen, trippi nollaan. Seuraavan kerran tankki taas täyteen ja katot paljon tuli kilometrejä ja siitä lasket kulutuksen. Kaikki muu on epätarkkaa spekulaatiota IMO.
Juuri näin. Eikä muuten tule kovin paljoa kalliimmaksi pitää tankkia jatkuvasti, vaikka puolillaan, niin ei tarvitse miettiä kuinka pitkälle opiskelijavaloa polttamalla pääsee
dodii.. Tulihan se sieltä kiitoksia vain, jotain tuollasta mä ajattelinki. Ainakin bemareissa on aina niin että jos on 60 litran tankki niin "varatankki" on sillion 6 litraa ja 80litran tankissa taas vastaavasti 8litraa.
Beniga kirjoitti:dodii.. Tulihan se sieltä kiitoksia vain, jotain tuollasta mä ajattelinki. Ainakin bemareissa on aina niin että jos on 60 litran tankki niin "varatankki" on sillion 6 litraa ja 80litran tankissa taas vastaavasti 8litraa.
Kyllä mulla on ainakin astran 50 litran tankissa ainetta valon syttyessä huomattavasti enemmän kuin 5 litraa, epäilisin että n.7-8 litraa. Koskaan ei ole tullut ajettua tyhjäksi asti...