Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
CableGuy
- OCF Member 2020
-
OpexI
- 'Senator'

-
maritus
- 'Diplomat'

-
temevee
- OCF Member 2018

-
Slippi
- 'Admiral'

-
timok
- OCF Luisukunkku 2012

-
ama
- 'Diplomat'

Mä käväsin eilen tohon aikaan riksun ABC:llä. Tosin mun callu ei ole musta vaan tumma vihreä/sini violetti. Kyllähän se voi pimeessä näyttääkin mustalta.Slippi kirjoitti:En taaskaan tiedä, kuka autoa kuskasi, mutta musta Calibra clubin tarralla oli eilen noin puoli kymmenen aikoihin illalla Riksun ABC:n pihalla. Kuka sitten olikin, niin itse tulin siihen sillä V70 Volvolla...
Voi, V6 soikoon!
-
Slippi
- 'Admiral'

Tässä kys. autossa oli joku erikoinen konepelti ja ihan mustat takavalot, levikettä yms. myös löyty ja tummat takalasit. OCF:n tarra oli etuikkunassa (huomasin sen vasta, kun kävelin omalle autolle takas). Näytti myös joku vaihtovalo/mittari olevan siinä kojelaudan päällä... Aika mustalta se näytti tänäänkin, ku ajeli vastaan neljän jälkeen.ama kirjoitti:Mä käväsin eilen tohon aikaan riksun ABC:llä. Tosin mun callu ei ole musta vaan tumma vihreä/sini violetti. Kyllähän se voi pimeessä näyttääkin mustalta.Slippi kirjoitti:En taaskaan tiedä, kuka autoa kuskasi, mutta musta Calibra clubin tarralla oli eilen noin puoli kymmenen aikoihin illalla Riksun ABC:n pihalla. Kuka sitten olikin, niin itse tulin siihen sillä V70 Volvolla...
-
ama
- 'Diplomat'

Pitääpä nyt vielä varmistella, kun kaikki tuntomerkit ainakin täsmää myöstänään olin neljän aikoihin menossa riksuun
Siis oliko kyseessä tämä calibra, jos oli niin sit se olin minä. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ac59+ama-calibra.html Täytyy varmaan alkaa pitämään silmät auki tuolla tien päällä
Siis oliko kyseessä tämä calibra, jos oli niin sit se olin minä. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ac59+ama-calibra.html Täytyy varmaan alkaa pitämään silmät auki tuolla tien päällä
Voi, V6 soikoon!
-
Slippi
- 'Admiral'

Juurikin tuo se oli. Näytti tosiaan sillon hämärässä ihan mustalta autolta, mutta kuvissa lähinnä siniseltä. Itse en oo ollu viikkoon liikenteessä tuolla Omegalla, joten sitä on ainkin turha yrittää katsella, josko tulis vastaan.ama kirjoitti:Pitääpä nyt vielä varmistella, kun kaikki tuntomerkit ainakin täsmää myöstänään olin neljän aikoihin menossa riksuun![]()
-
mimmix
- 'Diplomat'

-
T.K
- 'Senator'

-
mimmix
- 'Diplomat'

-
JJ
- 'Diplomat'

-
mimmix
- 'Diplomat'

JJ kirjoitti:mutsis?mimmix kirjoitti:Ei se ollut pimppistä, ei tytöt aja pimppistä. Se oli kiertoajelu.T.K kirjoitti:Ja mimmixi ajeli pimppistä hetki sitten, näytti olevan seuralainen kyydissä
Et IKINÄ arvaa kuka oli kyydissä.
Äiti lähetääx kruisaa?
Ei, kyytissä oli hyvä ystäväni. Kaikkien tuntema ja suuresti pelkäämä.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn