Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Wlle kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
Kriz kirjoitti:
Wlle kirjoitti:Ei se ole ku ostaa :lol: http://www.nettiauto.com/2058176
Arvaa oonko jo kuolannu. :D
lisään tuskaasi ja kerron et tolla on ihan mukava ajellakkin :lol:
Ainut miinushan tuossa on, että se on automaatti ja meikäläinen ei semmosta ittelle laittas, ainakaan näillä näkymin. Muutenhan tuo on melekosen kiva peli :D

Se on iha näppärä se hopeanharmaa porrasperä C1 veccu (GTS?), joka on monesti parkissa tuossa kylän pinnassa oisko kansankadulla. V6 lätkä perseessä, että kyllä taitaa liikkuakkin..
oonko mä nyt väärässä kun käsitys on että 3.2l v6 c-vectra ei ole mikään ripeä?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Kriz
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kriz »

Wlle kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
Kriz kirjoitti:
Ainut miinushan tuossa on, että se on automaatti ja meikäläinen ei semmosta ittelle laittas, ainakaan näillä näkymin. Muutenhan tuo on melekosen kiva peli :D

Se on iha näppärä se hopeanharmaa porrasperä C1 veccu (GTS?), joka on monesti parkissa tuossa kylän pinnassa oisko kansankadulla. V6 lätkä perseessä, että kyllä taitaa liikkuakkin..
Kyllä tuommonen nyky automaatti vaan parantaa autoa, mukavampihan sillä on kylillä ruisailla ja katella tyttöjä ku ei tarvi vaihteistoon keskittyä... :wink:

Ja juu, GTS lätkä siinä vecun perässä on. En tiä sitte kuin se liikahtaa, ohan noi uuet vecut melkosia laivoja jo. -(z)-
olio^^
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja olio^^ »

Matkalla iisalmi-loimaa-iisalmi bongattu lähes kaikki opelin mallit a-omegasta uudempaan, tuli todettua myös et näyttäs melko suosittu olevan tuo vivaro... Kuopiossa bongattu ainoo vanhus, vanha farkku rekord mustilla lapuilla 8)
elämä on kovaa, osta kypärä

commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

exitusletalis kirjoitti:oonko mä nyt väärässä kun käsitys on että 3.2l v6 c-vectra ei ole mikään ripeä?
Niin no en minä tiedä, en ole ite ajanu, mutta luulis että kyllä se ihan hyvin silti liikahtaa. Vanhemmilla on farkku c veccu 2.2 lootalla ja kyllä silläki ihan hyvin liikkeelle pääsee :D
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Wlle kirjoitti:
exitusletalis kirjoitti:oonko mä nyt väärässä kun käsitys on että 3.2l v6 c-vectra ei ole mikään ripeä?
Niin no en minä tiedä, en ole ite ajanu, mutta luulis että kyllä se ihan hyvin silti liikahtaa. Vanhemmilla on farkku c veccu 2.2 lootalla ja kyllä silläki ihan hyvin liikkeelle pääsee :D
Eikö se turboversio ole ripeämpi?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
tt__
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tt__ »

Kriz kirjoitti:
Wlle kirjoitti:
tt__ kirjoitti:
Kriz kirjoitti:

Kyllä tuommonen nyky automaatti vaan parantaa autoa, mukavampihan sillä on kylillä ruisailla ja katella tyttöjä ku ei tarvi vaihteistoon keskittyä... :wink:

Ja juu, GTS lätkä siinä vecun perässä on. En tiä sitte kuin se liikahtaa, ohan noi uuet vecut melkosia laivoja jo. -(z)-
kyllä minustakin mukava ajella vaik on automaatti...eikä minun mielestä ees ole kovin laiska.
hangover tuning

MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

-JPA- kirjoitti:
Wlle kirjoitti:
Eikö se turboversio ole ripeämpi?
No on varmasti? En ole väittäny että tuo ois maailman nopein c-veccu, vaan että USKON että tuo on ripeä.

EDIT. 666 viesti :evil:

Tummansininen calibra ajeli melkosta vauhtia ohi tuossa nelostiellä. Oli vannettaki! :D
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Saz^
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Saz^ »

Juge127 kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:
CaLis kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:
CaLis kirjoitti:Eile oli auralaakson abc:llä pinkki a veccu.. Hillitön pörinä ja jotain "sponssitarroja" ympäri autoo..
oiskos ollut tois http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... z&start=15 SAZ^in vanha auto joka muuten esiteltiin viime tuning.fi lehdessä jonkun muun rakentaman joka oli aika tylyä samoin kuin se erikoisempi korsa joka oli aikasemmin tälläkin palstalla!
Joo, luulisin et oli.. Ainaki pirusti saman näkönen ku SAZ^:in avataressa. Tuskin on ees kovin montaa tuon väristä a vectraa :)
Niin en uskokkaan et on saman värisiä... mut siks mun mielestä olikin tylyä et se esiteltiin lehdessä uuden omistajan rakentamana!
Autohan oli siis tämä: http://www.grovechannel.1g.fi/kuvat/Aut ... 140029.JPG http://www.grovechannel.1g.fi/kuvat/Aut ... 140030.JPG
Tuli bongattua samassa paikassa :wink:
sössään nyt omatkin sormeni tähän soppaan :D
jees meitsin vanha kärry eikä näköjään oo ees tarroja haluttu pois repiä ;)

ostin tuon tosiaan aika paljon tuommosenaan ja sitten jotain pientä tai isompaa tehtiin sinä aikana kun se oli minulla. nyt löytyy samaiselta jolle sen silloin myinkin.

enpä olis itekään viitsinyt mennä valehtelemaan itse alusta loppuun tekemäksi tuota (en ole ko. lehteä lukenut mutta näin käsitin). myöskin getarissakin lukee viime vuodelta yksi meikäläisen kommentti missä lukee että ostin auton semmoisenaan. mutta eipä mulla oikeastaan haittaa, jos joku siitä tulee onnelliseksi niin siitä vaan :)

auto on muuten alunperin peltsin, jolla on nykyään hopea b vectra missä on semmonen sateenkaarihile päällä. ne jotka oli summer partyissä, näkivät :)
Vectra C GTS 2.2 -05 "no name"
EX Vectra B 2.0 sport "Musti"
EX Vectra A 2.0 "Pinkki"
www.import-tuning.net
http://bebeautiful.valmiskauppa.fi
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Kuka on nyt useampana päivänä ollu sillä hienolla mustalla gt:llä siinä kivääritehtaan nesteellä 8)

Et muuten uskalla laittaa kumeja katuun sillä :food:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
pasik77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pasik77 »

oonko mä nyt väärässä kun käsitys on että 3.2l v6 c-vectra ei ole mikään ripeä?

Kyllä nää ny johki liikkuu jos vaikka tuohon 2.0 turbo c-veccuun vertaa :lollis:
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
hote
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja hote »

pasik77 kirjoitti:oonko mä nyt väärässä kun käsitys on että 3.2l v6 c-vectra ei ole mikään ripeä?

Kyllä nää ny johki liikkuu jos vaikka tuohon 2.0 turbo c-veccuun vertaa :lollis:
on se laiska mielestäni..
Omega A
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Tänään tuli kempeleessä vastaan musta tuunattu calibra.
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Tänään 12-tiellä n. klo:17.30 tuli tuo originaali-dtm teippauksin ja afterburnerein varustettu valkoinen Calibra vastaan Tuuloksen jälkeen Lahteen päin. Siis sama yksilö joka oli tämän kesän Calibra miitissä (CYR-XXX) Perkuleen hieno!! :D
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
J.a.n.i
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.a.n.i »

Keskiviikkona tuli "Merit" vastaan coupe astralla kuusamossa. Tyylikäs laatuauto :)
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

just tuli tossa maunulassa sellainen farkku b veccu... oli tosi nätti kaks väri maalaus alhaalta valkoinen ja ylhäältä sinisen violetti... aivan järjettömän makea :P
Vastaa Viestiin