Opel omega a -91 2.0i kansiremppaa?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

missäpäin suomea näin ammattitaidottomia korjaajia on. eikö niillä ole puristusmittaria vai eikö sitä osata käyttää, puristuspaine/ohivuotomittauksella tämmönen vika selviää oikeilla miehillä, ja tiivisteenvuodon näkee yleensä silmällä. käyppä kylässä ja nosta ne ukot lauluvarresta seinälle ja maksata turhat korjauskustannukset, niin oppii äijät käyttään työkaluja tai vaihtaan alaa mikä tässätapauksessa olis viisainta.
Napo80
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Napo80 »

lmb-58 kirjoitti:missäpäin suomea näin ammattitaidottomia korjaajia on. eikö niillä ole puristusmittaria vai eikö sitä osata käyttää, puristuspaine/ohivuotomittauksella tämmönen vika selviää oikeilla miehillä, ja tiivisteenvuodon näkee yleensä silmällä. käyppä kylässä ja nosta ne ukot lauluvarresta seinälle ja maksata turhat korjauskustannukset, niin oppii äijät käyttään työkaluja tai vaihtaan alaa mikä tässätapauksessa olis viisainta.
Imatra rules !!!!!!
Tarttis tehrä jotain..
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Opettelee tekemään itse niin ei voi myöskään syyttääkuin itseään. Olen todennut hyväksi ratkaisuksi.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Napo80
'Kadett'
'Kadett'

Re:

Viesti Kirjoittaja Napo80 »

Boah kirjoitti:Opettelee tekemään itse niin ei voi myöskään syyttääkuin itseään. Olen todennut hyväksi ratkaisuksi.
Olet ehkä euroopan viisain mies.
Vastaa Viestiin