Traileri on ihan jees mun mielestä, mutta eihän noita voi verrata keskenään Dorcelin tuotantoon... Tosin kyllä Marc:lta jotain aika kuraakin löytyyveikka81 kirjoitti:Ei tarvi kahtoa teatterissa eikä kotonaakaan, sen verta paska traileri, ennemmin lainaa vaikka Dorcelin tuotantoa
Uuden Kummeli pätkän traileri
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Periaattessa samaa touhua, dorcelin leffoissa nussitaan aina, ja kummeleissa on ollut sama trendi ja jutut jo vuodesta keppi ja hevonenkaakana kirjoitti:Traileri on ihan jees mun mielestä, mutta eihän noita voi verrata keskenään Dorcelin tuotantoon... Tosin kyllä Marc:lta jotain aika kuraakin löytyyveikka81 kirjoitti:Ei tarvi kahtoa teatterissa eikä kotonaakaan, sen verta paska traileri, ennemmin lainaa vaikka Dorcelin tuotantoa
Minä? En. Ei ny sentään. Ihan "nimetön" vapaaehtoisavustaja. Pari päivää viime kesän lomista vietin vaan vähän erilaisella tavalla.ti.ku kirjoitti:Jaa, ooks joku näistä Jarkko Niemi, Joonas Saartamo, Julius Lavonen, Juuso Pekkinen, Karoliina Blackburn, Katariina Kaitue, Lilli Aro, Maria Järvenhelmi, Reino Nordin, Tapio Liinoja? Noin äkkiä kuukletettuna.
Eikä trailerissa semmoista näykään. En tiedä mistä Jarzki sen sai päähänsä. Yritin vihjata, että käyt kattomassa niin josko siellä sitten. Tai mistä sitäkään tietää, jos olinkin liian ruma kaukaa kuvattavaksi ja tilalle onkin tullut Joonas Saartamo, Samuli Vauramo, tai Ron Jeremy. Loppujen lopuksi mitään merkitystä
Eniwei. Ite joudun varmaankin menee kattomaan. Sen verran päättömältä kuulosti tuo tarina.
No tänään tuo sitten on ensi-illassa, onko kukaan menossa katsomaan?
Itsellä olisi tarkoitus mennä tänään, huomenna sitten palautetta
Itsellä olisi tarkoitus mennä tänään, huomenna sitten palautetta
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat