Auttakaas miestä mäessä.....
Discovery Channel Finlandin "Viikonlopun Burnikset"-mainoksessa soivan kappaleen nimi ja esittäjä on hakusessa.
Se on se mainos missä ruutuun tulee makaava mies ja teksti "se jättää jälkensä kun tulee tönityksi uudestaan ja uudestaan" tai jotain sinnepäin.
Sanat menevät jotakuikin näin:
"I'll make you close your eyes / I'll make you
toss and turn / until you....."
Kuulostaa vähän Audioslaven Chris Cornellilta..........
Auttakaas paremmin tietävät
Kiits jo etukäteen......
Minkä takia kaikki sanoo, että koira on ihmisen paras ystävä? En ole meinaan kahteen viikkoon nähnyt yhtään onnelista koiran ulkoiluttajaa.
Yleensä kun mä lähden parhaan kaverin kanssa ulos niin oon vähintäänkin tyytyväinen ja hymy on vähintäänkin herkässä.
En keksinyt muuta paikkaa kysyä tätä, jotenka ajattelin täällä hieman kysäistä jos sattuisi joku maalarityyppi olemaan kuulolla, että mistä saisi hinta/laatu suhteeltaan hyviä maaliruiskuja ja ehdotelkaa jos on tiedossa jokin OIKEASTI hyvä ruisku, eikä tyyliin "Kaverilla ollu tommonen pari päivää eikä oo vielä hajonnu, kai se hyvä on"
Meni tuo puuilosta ostettu ruisku jotenkin ihmeellisesti jumiin eikä siihen enää tule painetta vaikka painaa liipaisimesta niin tarviis hommata varmaankin uus kohtapuoliin.
En keksinyt muuta paikkaa kysyä tätä, jotenka ajattelin täällä hieman kysäistä jos sattuisi joku maalarityyppi olemaan kuulolla, että mistä saisi hinta/laatu suhteeltaan hyviä maaliruiskuja ja ehdotelkaa jos on tiedossa jokin OIKEASTI hyvä ruisku, eikä tyyliin "Kaverilla ollu tommonen pari päivää eikä oo vielä hajonnu, kai se hyvä on"
Meni tuo puuilosta ostettu ruisku jotenkin ihmeellisesti jumiin eikä siihen enää tule painetta vaikka painaa liipaisimesta niin tarviis hommata varmaankin uus kohtapuoliin.
Jos on paineilma ruisku:
Siihen oisi auttaa ruiskun neulan peseminen eli purkaa ruisku osiin pestä se liuottimella.
Kaikki mahdollinen on käytetty irti ja pesty ja puhdisteltu. Maalia kyllä tulee, mutta painetta sinne ei enää tule. Yhtäkkiä lopetti tulemasta, kesken maalauksen..
Devill Biss Gti.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Paljonko se hyvä ruisku saa maksaa?
Devilbiss gti, sata 2000 tai 3000 joku iwata yms.
Noilla hintaa se 400-500e.
Devilbiss flg-g5 tää maksaa alle 200e hinta-laatusuhteelta hyvä ruisku.
Tuota viimeistä devilbiss flg-g5 jo eilettäin katselinkin yhdeltä sivulta Se varmaan käy ihan hyvin harrastelijakäyttöön? Kellään tietoa minkäkokoinen se on, onko kauhean iso? Minä kun maalailen enimmäkseen mopojen osia sun muuta melko pientä itselle ja muillekin, ehkä jotain autojen paikkamaalauksia saattaa joskus tulla tehtyä minulla tai isäpuolella niin olisiko tuo siihen tarkoitukseen hyvä?