omega b muuttui käytökseltään

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

mitähän on mahtanut tapahtua kun alavääntö on kadonnut lähes tystin ja auto meinaa sammua aina lähdettäessä normaalisti, mutta kun kiekat nousee yli 3 tonnin niin lähtee kuin rusakko makuulta, suorastaan paremmin kuin ennen, mutta se vaan lienee tunne kun piikki tulee niin nopeasti. kone on x20se ja ajettu sillä on joku 120thkm (mittarissa enemmän).

samaan aikaan koneesta alkoi kuulua outo ääni, joka muistuttaa jakopään kiristimen rallatusta, ja 95% varmuudella se on jakopäänkiristin, no huomenna vaihtuu kaikki jakopään osat.

auto kyllä kulkee hyvin ja kiihtyy hyvin kun vaan antaa länkeä, mutta alavääntö puuttuu tyystin.
Rak
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Rak »

Jako vois olla sekaisin pykälällä??
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-06-30 09:22, Rak wrote:
Jako vois olla sekaisin pykälällä??
mulla kävi se mielessä, mutta voisko noin tosiaan olla? toivottavasti kestää huomiseen, kun pitäis vielä noin 100km ajaakin.
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

do diin nyt on omppu pomppuun vaihdettu jakopään releet, vesipumppu oli aivan paskana ja kiristinkään ei enään ollut huippu kunnossa ollut, kilsoja oli ajettu 100thkm.

vaihdon teki Orenius Jyväskylässä eikä mulla siitä ainkaan mitään pahaa sanottavaa ole, nopea, kohtuu edullinen ja huolto taphtuu laatu osilla.

käytöskin muuttui takas omppumaiseksi, ja turha piikittely hävis, joten arvailut remmin hyppäämisetä osui oikeaan.

nyt vielä perjantaina ilmastoinnin huolto, niin kesä voi mun puolesta alkaa.

e: LuKi

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-07-02 09:47 ]</font>
Vastaa Viestiin