Ruisku kadetiin (?)

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
munakadett1.6
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja munakadett1.6 »

Eli mites iso projekti olis laittaa ruisku ton varajetin tilalle 16SH mottiin.mitä luonnollisesti joudun vaihtamaan imusarjan lisäksi,jotain nokan vaihdosta kuullut mutta koskeeko minua tässä tapauksessa..
Vinkkejä Kiitos :smile:

Edit.kirjohäröt

<font size=-1>[ This Message was edited by: munakadett1.6 on 2003-07-01 23:12 ]</font>
18E
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja 18E »

On 2003-07-01 23:11, munakadett1.6 wrote:
Eli mites iso projekti olis laittaa ruisku ton varajetin tilalle 16SH mottiin.mitä luonnollisesti joudun vaihtamaan imusarjan lisäksi,jotain nokan vaihdosta kuullut mutta koskeeko minua tässä tapauksessa..
Vinkkejä Kiitos :smile:
Edit.kirjohäröt

Hmm. 1.8gsi imusarja( ei täyttä varmuutta sopivuudesta)+ilm.tunnistin ja säädettävä boksi voisi varmaankin olla mielenkiintoinen yhdistelmä..
Sähköjohtojen kanssa sitten varmasti menee hermot! Koeta saada jostain mahd.täydellinen johtosarja b.pumpun releineen. Niin ja bensapumpun joudut hommaamaan.
t:Ville

"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
ode
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ode »

On 2003-07-01 23:11, munakadett1.6 wrote:
Jep eli noi 1.8 ruiskut käy suoraan. Vähän joutuu tietysti säätämään.
Nokkaa ei ole pakko vaihtaa.
Venakopan kansi menee vaihtoon.
Näin mitä nyt äkkiseltään muistan.
Yks tuommoinen muutos tehty ja toimii ihan
hyvin...
Jupe
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Jep, vaihto on mahdollinen. Olen keräillyt johtosarjan + kaikki muut konehuoneen puolelle tulevat vermeet b-relettä ja pumppua lukuunottamatta. Kun vain sais aikaseks:(
Vastaa Viestiin