b-vectran ajonestin kaukoohj.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

b-vectran ajonestin kaukoohj.

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

eli olenko ymmärtänyt oikein, siinä on vain rattilukko ajonestimenä, vai onko joskus hukattu alkuperäiset avaimet siis missä on kaukoohjaus/ajonesto. olen laittamassa jälkiasennus kaukoohj hälytin systeemiä. ei kai liene mitään estettä sille touhulle ole. olen näitä asennellut muihin merkkeihin jopa a-vectraan, mutta parempi kysyä ennen kun polttaa sieltä mitään. niin auto on vectra-b cd-96.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Autossa on ajonesto. Virtalukon ympärillä on musta rinkula, joka tunnistaa avaimessa olevan sirun. Mikäli yritetään käyntiin "siruttomalla" avaimella, ei käynnisty.
B-Vectran keskuslukon kaukosäädin ei vaikuta ajoneston toimintaan mitenkään.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

no minä aukaisin tuon avaimen, ei siellä minun mielestä ole mitään sirua, tyhjää täynnä, tai missä se pitäs olla ja minkälainen se on. siihen on vaihdettu virtalukko joskus mutta ei siinä oven avaimessakaan mitään näkynyt.l
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

niin vai onko se musta palikka sitten, laitan toiseen kertaan kysymyksen, miten sen ajoneston saa kokonaan pois päältä, kun olis tarkoitus laittaa erilainen kaukoohj/hälytin ajonesto laite.
Irmscher1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Irmscher1 »

Et saa sitä mitenkään pois toiminnasta koska ajonesto on kytketty moottorin ohjausboksiin.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

oletko ihan varma, jos sen sirun jättäis sinne lukkoon niin pelaisko se sen jälkeen tavallisella avaimella.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

eikö tähän osaa kukaan vastata. eli jos otan sirun irti avaimesta ja laitan sen sinne kiintenäisesti jollain liimalla tai teipillä niin eikö se ajonesto ole silloin jatkuvasti pois päältä. vai mikä sen toimintaperiaate on. ei huvittais laittaa.80-100€ yhteen avaimeen, kun sitä alkuperäistä ajonestoa ei enää tartte tään uuden laitteen jälkeen.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

lmb-58 kirjoitti:eikö tähän osaa kukaan vastata. eli jos otan sirun irti avaimesta ja laitan sen sinne kiintenäisesti jollain liimalla tai teipillä niin eikö se ajonesto ole silloin jatkuvasti pois päältä.
Kyllä on.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

löytyi yks herra joka ymmärsi asian, että kiitoksia paljon.
Vastaa Viestiin