-MK- kirjoitti:Joo pinnat puhdistettu tietenkin, niinhän AINA tehdään,eikös?
Männät oikein päin jne.jne
täytyy nyt hetken ajella ja katsoa mihin päin menee..
(tosin täytyy tunnustaa että sisäänajo meni kyllä persiilleen
tuli hieman liikaa jarruteltua eka lenkillä..)
mutta heti tosiaan sama pieni vatkaus kuin vanhoilla ja tulee niin pienellä nopeudella että en oikein usko tuon takapuslan vielä aiheuttavan tuota tärinää...joo, Bremboja kyselin muttei ollut hyllyssä...
iltalenkillä ehkä hieman rauhoittunut, ehkä tuo mäntien voitelu hieman helpotti, kovin olivat kuivan oloiset...
mulla oli et tunsi oikeen pysähtymiseen asti ku ahisti tavallaan joka pyörän kierroksella.
ja tosiaan kylmänä ne,niinku vesisateella oli paremmat mut lämmetessään piti joskus ajaa eri kautta kotiinki, ku kääntyy keskeltä pitkää mäkeä tien haara.
Laakerivikahan jos on, niin pitäis tuntua pieni välys tai ääni.ja jos välys selvä ja painaa jarrua,pitäis välyksen poistua laakerivikasessa.
mulla kyllä tuli hyväks ,mutta kesto oli jonkun kuukauden fostereilla.
En tiiä miten ne suhtautuu,mutta jos valmiste vika niin pitäis kyllä takuuseen saada.se vaan kun oot jo ajellu.ois pitäny ehkä heti ku alusta kun ravisti.mulla on kanssa melkeen uudet fosterit paketissa,mitkä otin pois.mut 4 pulttiset ja 253 halkasijaltaan.eikös ne vaihu vecussa jossain vaiheessa 5 pulttisiks,muuten samat ku kadetissa levyt.
oon mäkin mittaillu pölkyn tai jonkun päälle levyä vasten joku tappi ja pyörittäny ni jotain heittoa saa ehkä selville.mutta ku ne pulteilla kiristyy vanteen kanssa ni ei nii selkee,voihan ne pultit tietysti paikalleenki laittaa jotain kai vaatii vaan väliin.
mun autossa ku ostin sen ni oli levyt,mitkä vatkas ja niitä sorvissa pyöritin käsin ja kellolla jotain 0.30 sain kylmänä heittoa.mut vatkas niin että ei kyllä viittiny huvikseen jarrutella.tippu hiilisäiliökin kiinnityksistä ku kävin ostaan ja koe ajolla.myyjä sanoi että oli toiset palat vaihtanu ja vähän vähentyny ravistus.tuumasin että jos ne tollain vatkaa ja on jo vähentynyt ni on kyllä pitäny ennen vatkata laidasta laitaan ratti.
no se nyt ei ollu yksistä levyistä muutaman satasen kauppa kii.puolet pudotti jo puhelimessakin hintaa.ja pussillinen osia mukaan.
Meni taas tarinoinniks.ehkä kannattas kysyä mitä valmistaja suhtautuu jos levyissä vikaa heti.
itelle hommasin natonalin 8 uraset ja on hyvät jarrut.suosittelen.