Facebook

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Luulin jo että oon ainoa joka ei syty koko v**** Facabookista mutta täällähän mulle on paljon sielunkumppaneita :D
ti.ku
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ti.ku »

jezze kirjoitti:Luulin jo että oon ainoa joka ei syty koko v**** Facabookista mutta täällähän mulle on paljon sielunkumppaneita :D
Joo, mäkin tykkään enemmän tosta Adultfriendfinderista. Löytää paremmin tuttuja ja sillee, niinke.
Dantez
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Dantez »

jezze kirjoitti:Luulin jo että oon ainoa joka ei syty koko v**** Facabookista mutta täällähän mulle on paljon sielunkumppaneita :D
juu täältä saat yhden lisää.. Kerran avasin facebookin etusivun ja totesin ettei oo mun juttu
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Mäkin luulin ensin noin, mutta ei se niin ole. :)

Kyllä siitä on hupia ja hyötyäkin ollut, mutta jos siitä odottaa jotain muuta mitä se on, niin tietysti sitten voi pettyä. Onhan siellä muutamia pikkunäppäriä yksinkertaisia selainpelejä muun muassa, joista ei tietenkään mitään hyötyä ole, mutta muutama minuutti päivässä menee pelaillessa. Mitäs hyötyä sitä nyt peleistä olisikaan, tuolla kuitenkin muut pelaajat on tuttuja. Ja sitten pysyy vähän perillä missä jotkut tutut huitelevat ja mitä niille kuuluu.

Eipä tästä ocf:n foorumistakaan välttämättä hyötyä ole jos tämänkin sekoittaa adultfrienfinderiin... tai kuvittelee tätä sen "kilpailijaksi" (en ole kyllä sitä kokeillut, mutta nimestä voi päätellä aika paljon... tosin voihan se hämätäkin ja se onkin joku businesskontaktisaitti...:) )
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

ata kirjoitti:Eipä tästä ocf:n foorumistakaan välttämättä hyötyä ole jos tämänkin sekoittaa adultfrienfinderiin... tai kuvittelee tätä sen "kilpailijaksi" (en ole kyllä sitä kokeillut, mutta nimestä voi päätellä aika paljon... tosin voihan se hämätäkin ja se onkin joku businesskontaktisaitti...:) )
Varmasti olet törmännyt kyseisen saitin poppuppeihin ja mainoksiin. Usein näkee mainoksia että sattuisi just oleen samassa kaupungissa nimerkillä "HornyLittleGirl88" ettimässä seuraa.... Ehkä sulle vaan on jo muodostunut hyvä filtteri silmiin ja osaa välttää ne...
Troy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Troy »

Henk.koht. en ole asentanut naamakirjassa mitään muita sovelluksia kuin perus valokuva-albumit, tapahtumat ja ryhmät. Niitä pelejä, äänestyksiä, yms. kun ei mikään pakko ole asentaa, Ignooraa vaan kaikki kutsut sellaisiin.

Parastahan tuossa on yhteydenpito sellaisiin kavereihin/tuttuihin joita ei muuten tule nähtyä esim. välimatkan, ajanpuutteen tai muun syyn vuoksi. Myös erilaisista tapahtumista ja tilanteista perillä pysyminen on helppoa tuon avulla. Oletetaan vaikka, että Keje ostaa uuden Opelin ja kirjoittaa siihen tilapäivitykseen, että "ostinpa uuden ooppelin" niin ei tartte sitten kaikille alkaa sitä erikseen mainostamaan. Vähän huono esimerkki, mutta tieto siis liikkuu. Samoin esim. matka-, hää-, bile- ja muiden kuvien jakaminen on todella helppoa. Kavereiden kutsuminen erilaisiin tapahtumiin myöskin.

Eli ihan hyödyllinen juttu kaikenkaikkiaan. Saahan tuostakin varmaan jonkun addiktion itselleen rakennettua jos sellaiseen taipumusta on ja helppo tuolla on tulla jakaneeksi sellaista tietoa itsestään mitä ei ihan kaikkien tietoon olisi tarvinnut tulla. Mikään pakko sitä ei kuitenkaan käyttää ole ja hommasta saa muotoiltua sellaisen kuin haluaa kunhan vähän paneutuu asetuksiin yms.
Vastaa Viestiin