B-Omegan renkaiden muutoskatsastus
B-Omegan renkaiden muutoskatsastus
Huomenta,
tässä tulee taas ajankohtaiseksi tuo Omegan katsastus ja rupesin miettimään että täytyykö minun samalla muutoskatsastaa tuo kesärengaspaketti jolla aion auton viedä konttorille. (talvirenkailla tuli korj.kehoitus kun oli nastoja liian vähän)
Eli otteessa koko 195/65R15 ja alla pyörii 225/45R17.
Otteessa ei ole vaihtoehtoisia kokoja, joten jos muutoskatsastus tulee eteen niin tarvitsenko jotain dokumentteja sitä varten (vertailukooksi tms.) ?
tässä tulee taas ajankohtaiseksi tuo Omegan katsastus ja rupesin miettimään että täytyykö minun samalla muutoskatsastaa tuo kesärengaspaketti jolla aion auton viedä konttorille. (talvirenkailla tuli korj.kehoitus kun oli nastoja liian vähän)
Eli otteessa koko 195/65R15 ja alla pyörii 225/45R17.
Otteessa ei ole vaihtoehtoisia kokoja, joten jos muutoskatsastus tulee eteen niin tarvitsenko jotain dokumentteja sitä varten (vertailukooksi tms.) ?
Joo toki se maksaa erikseen, enpäs hokannut mainita tuossa viestissä.. Muistaakseni se on jotain 20 e luokkaa.jezze kirjoitti:Kannattaa varautua myös erikseen maksamaan toi muutoskatsastus, koska muistaakseni se pitää maksaa vaikka sen vuosikatsastuksen yhteydessä tekeekin...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Kauheaa rahastusta tuo muutoskatsastus.... eivät todellisuudessa tee edes mitään. Mulla ainakin sano vaan että ompa hienot vanteet ja sit alko tekeen papereita.
Alustan muutoskatsastuksessa oli takana talvirenkaat ja edessä kesärenkaat. Sanoi vaan että huono mitata keskinavasta kaareen kun on eripari renkaat. Totesi sitten että ei tämä ketään kiinnosta niin hän keksii toiseen jotkut numerot.
Ja taas maksettiin kiltisti.
Alustan muutoskatsastuksessa oli takana talvirenkaat ja edessä kesärenkaat. Sanoi vaan että huono mitata keskinavasta kaareen kun on eripari renkaat. Totesi sitten että ei tämä ketään kiinnosta niin hän keksii toiseen jotkut numerot.
Miten muuten mukamas renkaiden koko vaikuttaa siihen että minkä verran on kaaresta navan keskelle?ooskari kirjoitti:Kauheaa rahastusta tuo muutoskatsastus.... eivät todellisuudessa tee edes mitään. Mulla ainakin sano vaan että ompa hienot vanteet ja sit alko tekeen papereita.
Alustan muutoskatsastuksessa oli takana talvirenkaat ja edessä kesärenkaat. Sanoi vaan että huono mitata keskinavasta kaareen kun on eripari renkaat. Totesi sitten että ei tämä ketään kiinnosta niin hän keksii toiseen jotkut numerot.Ja taas maksettiin kiltisti.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Mä en tiedä... Mut jotain se selitti että huono mitata kun eripari renkaat. Se oli kyllä muutenkin ihme säätäjä se katsastussetä. Pölli mun alustan TUV-todistuksen.jarksi kirjoitti:Miten muuten mukamas renkaiden koko vaikuttaa siihen että minkä verran on kaaresta navan keskelle?ooskari kirjoitti:Kauheaa rahastusta tuo muutoskatsastus.... eivät todellisuudessa tee edes mitään. Mulla ainakin sano vaan että ompa hienot vanteet ja sit alko tekeen papereita.
Alustan muutoskatsastuksessa oli takana talvirenkaat ja edessä kesärenkaat. Sanoi vaan että huono mitata keskinavasta kaareen kun on eripari renkaat. Totesi sitten että ei tämä ketään kiinnosta niin hän keksii toiseen jotkut numerot.Ja taas maksettiin kiltisti.
Ei taida ihan riittää 20€ renkaiden muutoskatsastukseen. Muutama vuosi löytyi ns. pieni muutoskatsastus hinnastoissa. Tällä sai muutettua renkaat ja vanteet n. 20€ hintaan. Nyt ei löytynyt kuin normaali muutoskatsastus ja hinta vähintään tupla vanhaan verrattuna. Hyvin toimii kilpailu vapailla markkinoilla.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
Tietenkin se vaikuttaa. Jos renkaan halkaisija muuttuu, niin muuttuu myös renkaan keskipisteen ja kaaren välinen etäisyys...jarksi kirjoitti:Miten muuten mukamas renkaiden koko vaikuttaa siihen että minkä verran on kaaresta navan keskelle?ooskari kirjoitti:Kauheaa rahastusta tuo muutoskatsastus.... eivät todellisuudessa tee edes mitään. Mulla ainakin sano vaan että ompa hienot vanteet ja sit alko tekeen papereita.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vanteiden muutoskatsastus makso mulla 30e muutama kuukausi sitten.. Alustan muutoskatsastuksen hinnaksi puhuivat 90e, ja se on minusta jo aika hulluai_kone kirjoitti:Ei taida ihan riittää 20€ renkaiden muutoskatsastukseen. Muutama vuosi löytyi ns. pieni muutoskatsastus hinnastoissa. Tällä sai muutettua renkaat ja vanteet n. 20€ hintaan. Nyt ei löytynyt kuin normaali muutoskatsastus ja hinta vähintään tupla vanhaan verrattuna. Hyvin toimii kilpailu vapailla markkinoilla.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Mikä sen siinä muuttaa? Eikös pyörännavan etäisyys kaareen pysy samana vaikka renkaan halkaisijaa muuttelee mihin suuntaan tahansa? Keskipisteen etäisyys maahan nähden muuttuu ja samaten myös renkaan ylimmän pinnan etäisyys kaareen, mutta jos nyt ihan oikein ajattelen asian niin ei kai kuitenkaan tuolla ole mitään tekoa navan ja kaaren välisen etäisyyden kanssa..Timonen kirjoitti:Tietenkin se vaikuttaa. Jos renkaan halkaisija muuttuu, niin muuttuu myös renkaan keskipisteen ja kaaren välinen etäisyys...jarksi kirjoitti:Miten muuten mukamas renkaiden koko vaikuttaa siihen että minkä verran on kaaresta navan keskelle?ooskari kirjoitti:Kauheaa rahastusta tuo muutoskatsastus.... eivät todellisuudessa tee edes mitään. Mulla ainakin sano vaan että ompa hienot vanteet ja sit alko tekeen papereita.
Äkkiseltään kun asiaa pyörittelee, niin pyörännapa pysyy samassa kohdassa vaikka heittäisit kottikärryn renkaat tai 19" aluvanteet alle. Vai meneekö mulla jotain ohi?
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Mulla makso vanteiden ja alustan muutoskatsastus yhteensä 46 € muutama viikko sitten...Wlle kirjoitti:Vanteiden muutoskatsastus makso mulla 30e muutama kuukausi sitten.. Alustan muutoskatsastuksen hinnaksi puhuivat 90e, ja se on minusta jo aika hulluai_kone kirjoitti:Ei taida ihan riittää 20€ renkaiden muutoskatsastukseen. Muutama vuosi löytyi ns. pieni muutoskatsastus hinnastoissa. Tällä sai muutettua renkaat ja vanteet n. 20€ hintaan. Nyt ei löytynyt kuin normaali muutoskatsastus ja hinta vähintään tupla vanhaan verrattuna. Hyvin toimii kilpailu vapailla markkinoilla.
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
-
sedan c18xe
- 'Senator'