Kadett D 2.0 16v tbo Hukkaportti ongelma...?
-
Raketti -75
- 'Agila'
Heips!!
Pakko kirjoitella väliin...Itse omistan sinisen kadett d 1.3 -81...ja pojat että tykkään siitä..Mutta nyt on sitten ilmaantunut semmoinen inhottava vika, joka todellakin vie viimeisemmänkin nautinnon ajosta..Kadettini ei pyöri eikä oikein jaksa mennä . Kaasua kun painaa niin tuntuu että tärisee vain mutta mitään ei tapahdu...semmoinen jatkuva nykiminen on..Näin nais ihmisenä olen vaihtanut, ilmanputsarin, käretön sytytys, (asconan )laturin, tulpat, ja tyhjäkäynnit yms seokset on määritelty korvakuulolla, mutta ei. Neuvokaas mistä tää kauhea nykiminen voi johtua ja se pelkkä tärinä johtuu kun antaa kierroksia..???
En voisi kuvitellakaan meneväni mistään ohi tai saatikka antavani kierroksia, kun nykiminen alkaa sillä kertaa, eikä mikään auta siihen..Ja pensaahan se silloin vie...
She is kadett !!
Pakko kirjoitella väliin...Itse omistan sinisen kadett d 1.3 -81...ja pojat että tykkään siitä..Mutta nyt on sitten ilmaantunut semmoinen inhottava vika, joka todellakin vie viimeisemmänkin nautinnon ajosta..Kadettini ei pyöri eikä oikein jaksa mennä . Kaasua kun painaa niin tuntuu että tärisee vain mutta mitään ei tapahdu...semmoinen jatkuva nykiminen on..Näin nais ihmisenä olen vaihtanut, ilmanputsarin, käretön sytytys, (asconan )laturin, tulpat, ja tyhjäkäynnit yms seokset on määritelty korvakuulolla, mutta ei. Neuvokaas mistä tää kauhea nykiminen voi johtua ja se pelkkä tärinä johtuu kun antaa kierroksia..???
En voisi kuvitellakaan meneväni mistään ohi tai saatikka antavani kierroksia, kun nykiminen alkaa sillä kertaa, eikä mikään auta siihen..Ja pensaahan se silloin vie...
She is kadett !!
Vähän väärään paikkanhan tän kysymyksen oot laittanut mutta ihan arvauksena sulla on sytkäennakko pahasti metässä tai tulpanjohdot väärässä järjestyksessä.Raketti -75 kirjoitti:Heips!!
She is kadett !!
Todennäköisesti väärässä.
-
Raketti -75
- 'Agila'
No niin, nyt taas edistyy. auto käy ja kukkuu. imuvuoto ilmaantui kun saatiin käymään. imusarjantiiviste oli pettänyt jostain syystä. uusi tilalle niin lakkas vinkuminen
ensi viikon sunnuntaina uusi aika penkkiin. tarvii ajella viikolla pikku lenkkejä rauhallisesti et näkee millai kaikki pelaa.
Paska video (puhelimella)

Paska video (puhelimella)

Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Nyt olis sitten penkitetty. laitan videoata ja kuvaa kun saan koneelle ne ja pienennettyä. tehoja irtosi 309,7hv ja paras vääntö 391,4nm. normaali puola kyykkäsi isoilla kierroksilla ja isommilla ahdoilla. vaihdettii tilalle audin hukkakipinäpuola niin rupes pelaamaan. tais joku moottorin kannake antaa periksi kun alkoi täristämään kiihdytyksessä, tarvii tutkia sitä huomenissa töitten jälkeen
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
- jeffgordon
- 'Senator'

Kiitos. ei mitään muistikuvaa siipien koostajeffgordon kirjoitti:Onnea hienosta tuloksesta!Minkäskokoiset siivet ja pesät tuossa ahtimessa on?
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
-
PatriOotti
- 'Senator'

- jeffgordon
- 'Senator'