Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
vartti sitten Sörnäisissä musta tai tummansininen B-Vectra jossa oli kerrostalon kokoinen alumiinisiipi perseessä ja jotain tingelitangeli vilkkuvaloja... Sori jos luet tätä, mutta niin autos näyttää aika hirveeltä suoraan sanoen.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Taisi olla SJS nimimerkin ascona kyseessä.JariN kirjoitti:Upea hopea A ascona eilen iltapäivällä Jyväskylässä ristonmaalla
Nuo tiedot vaan eivät pidä enää paikkaansa...
http://www.hellfish.org/~juho/klubi/jul ... =68&kuva=3
Kävi mielessä että olit varmaan sinä kun oli niin tutun näkönen Astraap85 kirjoitti:Tänään ajeli joku klubilainen beigen värisellä A-Omegalla mun takana finnoontien ympyrästä friisilän mcdonaldsin risteykseen. Kääntyi mäkin suuntaan, kun itse jatkoin suoraan. Klubitarra näytti taustapeilin kohdalla tuulilasissa komeilevan.
Ai se olit sinäjezze kirjoitti:Kävi mielessä että olit varmaan sinä kun oli niin tutun näkönen Astraap85 kirjoitti:Tänään ajeli joku klubilainen beigen värisellä A-Omegalla mun takana finnoontien ympyrästä friisilän mcdonaldsin risteykseen. Kääntyi mäkin suuntaan, kun itse jatkoin suoraan. Klubitarra näytti taustapeilin kohdalla tuulilasissa komeilevan.
Skoda Octavia TDI
Lauantaina klo 12 aikaan tumma zafira tuuskilla kehä1:n kohdalla... oli vannetta, maskia, ja takalippaa pultattu kiinni. Hieno
Samaisena päivänä meriva , myöskin tumma ja laitettu Pameton kohdalla matkalla kohti Hki-vantaan lentokenttää. Hieno oli tämäkin kulkine!
Vähän OT, mutta bongattua tuli myös 2cv Citikoiden kokoontuminen... ja niitä oli paaaljon!!
Samaisena päivänä meriva , myöskin tumma ja laitettu Pameton kohdalla matkalla kohti Hki-vantaan lentokenttää. Hieno oli tämäkin kulkine!
Vähän OT, mutta bongattua tuli myös 2cv Citikoiden kokoontuminen... ja niitä oli paaaljon!!
Missäspäin tällanen Baskona on sua hiillostanu? Ja millaseen aikaan???JUKSU kirjoitti:Turussa pyöri coupe c-kadett musta/oranssi, vanhalla opelclubfinland.net tarralla. Ja joku perkele hiilosti puskurissa kiinni punaisella B-asconalla..
meinaan vaan et jos se oli 20,30 jälkeen sunnuntai iltaa ni mä en oo ollu sen kuskina, ko se varastettiin mun nokan eest tost parkkikselt....mut nyt on valtakunnas kaikki hyvin se löydettiin kans saman iltan...