Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Timonen kirjoitti:Menikö poikki vaihtovälin sisällä (km/v)? Jos vaihdettu merkkiliikkeessä, niin pitäis mennä takuuseen.
Eiköhän se sama vastuu ja takuu ole muillakin korjaamoilla kuin vain merkkikorjaamolla..
Olen antanut itselleni kertoa, että mikäli remmi vaihdetaan ei-merkkiliikkeessä, niin asennustyölle tulee vain normaali 1 vuoden takuu.
Jos siis on vaihdettu merkkiliikkeessä, takuu kattaisi työn ja osat vaihtovälin, esim. 60000km tai 4 vuoden ajan.
Toki on mahdollista, että olen saanut väärää tietoa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Juu en minäkään ihan satavarma tosta ole, mutta sellaiseen käsitykseen olen päässyt et sama vastuu ois kaikilla ton vaihtovälin suhteen edellyttää et kaikki jakopään hilppeet vaihdetaan samalla..
Timonen kirjoitti:Jos siis on vaihdettu merkkiliikkeessä, takuu kattaisi työn ja osat vaihtovälin, esim. 60000km tai 4 vuoden ajan.
Väärää tietoa, varaosa takuu 2 vuotta ja työllä vuosi.
Timonen kirjoitti:Jos siis on vaihdettu merkkiliikkeessä, takuu kattaisi työn ja osat vaihtovälin, esim. 60000km tai 4 vuoden ajan.
Kettu kuittaa...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)