Re: Opel Vectra A2 16V GT -93

Esittele Opel-projektisi tai autosi
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja topseli »

vekkura8v kirjoitti:tarttekko 2000 takavaloja tohon ois rokulissa semmoiset ja vähä muutaki osaa :lollis:
Noh takavaloille ei ole tarvetta, mutta jos 2000 etupuskuri sattuis nurkissa lojumaan niin se vois jo kiinnostaa. :wink:
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

vekkura8v kirjoitti:
Kaddu87 kirjoitti:
VecculiOoppeli kirjoitti:Onkos sulla mitään esikuvia tässä autonlaitossa...? :P Näyttää niin epäilyttävästi tulevan samaa näköä kuin omaan pirssiin :D Tai no, jos vertaa omaan autoon noin pari vuotta sitten. Saathan tuohon vielä aika paljon tehdä että voisin kopioinnista syyttää :lol:
Äijä se jokaselle sanoo samaa, meinaakko että sul on suomen eka vekku tohon tyylii rakennettuna :lol: ei herneitä
luit mun ajatuksen vaa pidin suuni kiinni tossa aikasemmassa viestissä :lollis:
Ei mutta ite en oo kopioinut ketään, eikä tässäkään ollut siitä varsinaisesti kyse jos ymmärsit aiemman viestini. :D Ja hieman ihmetyttää tuo että jokaiselle niin sanon mutta miten vaan, pidä tunkkis :lol: Osta topseli mun nykyiset vanteet? 8)
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

^ Ei ku ajattelin vaan, eipä näitä vectroja voi oikein erilailla rakennel jos sit ei ala muiden autojen osia sekottaa :D eli ei siis hernareita ... tuli vain mieleen. onhan tuo kyl monesta kohtaa samallai tehty ku sun auto joskus.
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

[quote="VecculiOoppeli
Ei mutta ite en oo kopioinut ketään[/quote]

Harvemmin saksanmaalla nähty leveitä vanteita matalassa Vectrassa aikaisemmin... :wink:
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

ChiEf kirjoitti:
VecculiOoppeli kirjoitti: Ei mutta ite en oo kopioinut ketään
Harvemmin saksanmaalla nähty leveitä vanteita matalassa Vectrassa aikaisemmin... :wink:
Juu ei herneitä :D Eikä mun sanomisia kannata ottaa niin s**tanan tosissaan :lol: Ja juu, on varmasti nähty leveitä vanteita vectrassa mutta noin yleisesti puhuin etten oo kopioinut mitään esim. ulkonäöllisesti. Anti olla, vaikea selittää ja kukaan kuitenkaan tajua. 8) Ja mun puolesta viimeinen OT.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
iHenkkaZ
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

onkohan tää se sama veccu ku käytiin samin kans hakee jotai vecun osia (olikohan ovi tai jotai) muhokselta semmosella sinisellä paketti volkkarilla 8)

omaan makuun se oma lime 2000 oli aika hyvä tosin olis vaatinu ne 9,5x16 taakse ja 9x16 bbs rs:t ja leveemmät sirppikaaret ja rellun etulipan= paljon nähty mut hyvä kaava saksassa :lollis:

välillä tekis mieli vielä 2000 tai turbo vecculaittaa mut taitaa mun osalta olla ohi...

mitäs kaikkee on suunnitteilla tähän?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

iHenkkaZ kirjoitti:onkohan tää se sama veccu ku käytiin samin kans hakee jotai vecun osia (olikohan ovi tai jotai) muhokselta semmosella sinisellä paketti volkkarilla 8)

omaan makuun se oma lime 2000 oli aika hyvä tosin olis vaatinu ne 9,5x16 taakse ja 9x16 bbs rs:t ja leveemmät sirppikaaret ja rellun etulipan= paljon nähty mut hyvä kaava saksassa :lollis:

välillä tekis mieli vielä 2000 tai turbo vecculaittaa mut taitaa mun osalta olla ohi...

mitäs kaikkee on suunnitteilla tähän?
Juu sama auto. :wink: ens kesänä jos jotkut leveemmät kiekot laittais alle ja madaltas enemmän ja nyt oon alkanu kuiduttelemaan keskikonsoliin lisämittareita "kuvia kunhan saa enemmän aikaan" ja kaikkee muuta pientä kivaa. -(z)-
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Bascona 2.0
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bascona 2.0 »

joko tomppa on saanu mittari asennukset valmiiksi 8)
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Pikku hiljaa. :lollis:
*Opel Vectra A GT 16V*
Kuva
c20xetbo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja c20xetbo »

VecculiOoppeli ja topseli elekää vetäkö herneitä mutta mulla on samanlailla laitettu auto ku teillä mutta tekniikka on aivan toista maata. :lol: ja väri on eri
Kimmo_89
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kimmo_89 »

Kähee pirssi :lollis:
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

c20xetbo kirjoitti:VecculiOoppeli ja topseli elekää vetäkö herneitä mutta mulla on samanlailla laitettu auto ku teillä mutta tekniikka on aivan toista maata. :lol: ja väri on eri
Uuhh...

Laita toki kuvia :P
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Semmosta, nyt alkaa oleen mittari_setti pakkelissa tänään vielä jos hiomis hommia jonkun tunnin harrastaa niin saa huomenna nakata maalin päälle. :wink:
*Opel Vectra A GT 16V*
Kuva
topseli
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Nyt on mittari senssit valmiina, ihan hyväthän noista tuli vaikka meinas välillä epätoivo iskeä. :lollis:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
*Opel Vectra A GT 16V*
Kuva
Vastaa Viestiin