Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tekeekö myös mekaanisesti,eli kaasuvivusta kun kaasuttaa.ettei jumituksia niissä.?ja miten paha.aika monessa varmaan,itelläkin m1.5 sessa tekee pientä paluu järjestelyä ,ennen kun laskee sinne 740.
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Mulla x20xev ja tyhjäkäyntimoottorin putsaus poisti moiset ongelmat. Samalla kannattaa tehdä kaasuläpän putsaus. Ohjeet taisikin löytyä vihjeet osastolta.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
Toxic kirjoitti:Mulla x20xev ja tyhjäkäyntimoottorin putsaus poisti moiset ongelmat. Samalla kannattaa tehdä kaasuläpän putsaus. Ohjeet taisikin löytyä vihjeet osastolta.
Ite oon kahta joutokäyntiventtiiliä uittanu crc:ssä ja se autto toiseen ainakin,vaikka eri moottorityyppi kun sulla.
mikähän tää topicin lienee kone lienee taas.
_remuz_ kirjoitti:tarkkaa koneen mallia en muista mut ykspiste ruisku 1.8 kone vuosimallin 92 autossa ja vanhempaa 92...
Ei jää ku ehkä pari s kantamaan ne kierrokset
Täytyy noilla vinkeillä lähtä etenemään
c18nz on se malli.siitä oli juttua jos haulla löydät sen.samaa oiretta.siis ukspisteruisku.ni vähän erilaiset systeemit.mutta niissäkin vivuissa voi olla rasvauksen puutetta.pieni ilmavuoto läppäkotelon kumitiivisteessä,suuttimen o rengas kulunut,ym.se purkukuva kun jostain muistas...
E: Tossa