Vaihto-ohje: Nännivilkut ovaaleiksi F Astrassa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Rookeri kirjoitti:
Nalen kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:Mä pistin ihan pienen tipan sikafleksiä, kyllä pysyy.
Eli? Ei mulle valitettavasti sano mitään tuo "sikafleksi". Jotain liimaa siis kuitenkin?
Joo, vähän kuin silikonia mutta tää on liimaa. Tällä laitetaan usein helmoja ym. kiinni.
Ei kellään sitten sattuisi olemaan tuota sikafleksiä ylimääräisenä? :lol:
En viitsisi kokonaista törppöä ostaa pelkästään noiden vilkkujen kiinnitykseen. Jos joltain liikenee täältä pk-seudulta pari pisaraa tuota ainetta minun autooni, ilmoitelkaa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
henkka.k
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja henkka.k »

Nalen kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:
Nalen kirjoitti:
Eli? Ei mulle valitettavasti sano mitään tuo "sikafleksi". Jotain liimaa siis kuitenkin?
Joo, vähän kuin silikonia mutta tää on liimaa. Tällä laitetaan usein helmoja ym. kiinni.
En viitsisi kokonaista törppöä ostaa pelkästään noiden vilkkujen kiinnitykseen. Jos joltain liikenee täältä pk-seudulta pari pisaraa tuota ainetta minun autooni, ilmoitelkaa.
Osta jostain kirkasta 3M:n kakspuoliteippiä. Sillä pysyy.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

henkka.k kirjoitti:
Nalen kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:
Nalen kirjoitti:
Osta jostain kirkasta 3M:n kakspuoliteippiä. Sillä pysyy.
Täytyy miettiä ja katsoa myöhemmin, millä laittaa kiinni. Kyllä ne nyt väliaikaisesti sähköteipillä pysyvät.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Vastaa Viestiin