vectra c gts--> Nyt sit myynnissä.

Esittele Opel-projektisi tai autosi
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

siis mankassa musta maadoitus piuha ja vihree käsijarru piuha ja kun kytkin sen siihen suoraan niin mitään ei näy!
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja k3kvuori »

G.T.S kirjoitti:siis mankassa musta maadoitus piuha ja vihree käsijarru piuha ja kun kytkin sen siihen suoraan niin mitään ei näy!
no sitten se ei ole saanut kunnolla osumaa, minä tein juurikin saman kytkennän ja ei ole mitään ongelmia videon näkyvyyden kanssa.
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

ok no pitää sit katsoa jos tänään sen purkais ja katsois et saakos sen kuntoon! mut toivotaan et sais niin vois katella vähän leffoja ;) mites muuten sait noi kuvat näkymään tossa näytön taustalla? saitkos ne kuvast jostain muisti kortilta vai oliks siellä jotain kuvia valmiina?

Oliks sulla vielä jotain osia tosta sun vanhasta vekusta jäljellä jos jotain kivaa keksis itelle?
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

tuli lisättyö uuteen paikkaan noita kuvia ja siltä niitä nyt vois lisää katsella;) http://s425.photobucket.com/albums/pp33 ... =slideshow
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

G.T.S kirjoitti:ok no pitää sit katsoa jos tänään sen purkais ja katsois et saakos sen kuntoon! mut toivotaan et sais niin vois katella vähän leffoja ;) mites muuten sait noi kuvat näkymään tossa näytön taustalla? saitkos ne kuvast jostain muisti kortilta vai oliks siellä jotain kuvia valmiina?

Oliks sulla vielä jotain osia tosta sun vanhasta vekusta jäljellä jos jotain kivaa keksis itelle?
mitkä kuvat ? ei mulla ole missään kuvaa tosta soittimesta, jos katsoit noita mun muita kuvia niin niissä on mun vanha alpinen soitin.
toimiiks sun soitin muuten ihan normaalisti, ettei satu olemaan virrat väärinpäin ? mulla ei toiminut vanha alpinen soitin ollenkaan ennenku oli punanen ja keltainen "oikeinpäin".

on mulla vanhasta vectrasta vielä uudet paketissa olevat irmelin valoluomet, sitten alkuperäinen maski jos haluaa raketaa itse erilaisen, kangasmatot, takapönttö,
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

k3kvuori kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:ok no pitää sit katsoa jos tänään sen purkais ja katsois et saakos sen kuntoon! mut toivotaan et sais niin vois katella vähän leffoja ;) mites muuten sait noi kuvat näkymään tossa näytön taustalla? saitkos ne kuvast jostain muisti kortilta vai oliks siellä jotain kuvia valmiina?

mitkä kuvat ? ei mulla ole missään kuvaa tosta soittimesta, jos katsoit noita mun muita kuvia niin niissä on mun vanha alpinen soitin.
toimiiks sun soitin muuten ihan normaalisti, ettei satu olemaan virrat väärinpäin ? mulla ei toiminut vanha alpinen soitin ollenkaan ennenku oli punanen ja keltainen "oikeinpäin".

on mulla vanhasta vectrasta vielä uudet paketissa olevat irmelin valoluomet, sitten alkuperäinen maski jos haluaa raketaa itse erilaisen, kangasmatot, takapönttö,
siis meinasin tossa uudella soittimella et mites ne kuvat taustalle saa näkymään... kun käsitin et jostain sais... joos siis joutui lyödä virrat toisin päin ennenkuin toimi ja nyt sit siinä sellainen homma et yritin lyödä sit siihen kiinni kiinteesti niin se ilmoitti et se johto pitää kytkeä käsijarru kahvaan ja sitä köytettäessä kässäri pitää nostaa-laskea ja sit taas nostaa ennenkuin kuva näkyy eli suora kytkentä ei toimi :evil: mut yritän nyt katsoa mitän teen vai hankinko vain uuden ton tilalle! ei sinäänsä ois paha juttu...

miten muuten ne valo luomet tuli siihen umpion päälle kun en niitä ole missään nähnyt ja mitä niistä pyydät?? joo uutta yhtä pönttöö en tarvii kun on toi uus rosteri tupla putkisto ja uudet "irmeli" kangas matotkin ois et ei niillekkään tarvetta!
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

G.T.S kirjoitti:
siis meinasin tossa uudella soittimella et mites ne kuvat taustalle saa näkymään... kun käsitin et jostain sais... joos siis joutui lyödä virrat toisin päin ennenkuin toimi ja nyt sit siinä sellainen homma et yritin lyödä sit siihen kiinni kiinteesti niin se ilmoitti et se johto pitää kytkeä käsijarru kahvaan ja sitä köytettäessä kässäri pitää nostaa-laskea ja sit taas nostaa ennenkuin kuva näkyy eli suora kytkentä ei toimi :evil: mut yritän nyt katsoa mitän teen vai hankinko vain uuden ton tilalle! ei sinäänsä ois paha juttu...

miten muuten ne valo luomet tuli siihen umpion päälle kun en niitä ole missään nähnyt ja mitä niistä pyydät??
en ole tutkinut mankkaa vielä taustakuviin asti, itse en semmoisella tee mitään. siis miksei se toimisi normaalisti maadottamalla ? kyllä mulla on ihan jokainen soitin toiminut sillai ja kun kerran samasta soittimesta on kyse niin ihmettelen suuresti, onko sulla varmasti kytkennät ihan oikein =). ne luomet tulee liimaamalla umpioon ja mukaan paketissa tulee siis kaikki mitä uutena, tuolla mun allekirjoituksen linkin takana on kuvat niistä for sale osastossa. 50€ olen niistä pyytänyt ja on siis käyttämättömät, opelilta tilaamalla saa maksaa yli 100 €
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

k3kvuori kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:

miten muuten ne valo luomet tuli siihen umpion päälle kun en niitä ole missään nähnyt ja mitä niistä pyydät??
en ole tutkinut mankkaa vielä taustakuviin asti, itse en semmoisella tee mitään. siis miksei se toimisi normaalisti maadottamalla ? kyllä mulla on ihan jokainen soitin toiminut sillai ja kun kerran samasta soittimesta on kyse niin ihmettelen suuresti, onko sulla varmasti kytkennät ihan oikein =). ne luomet tulee liimaamalla umpioon ja mukaan paketissa tulee siis kaikki mitä uutena, tuolla mun allekirjoituksen linkin takana on kuvat niistä for sale osastossa. 50€ olen niistä pyytänyt ja on siis käyttämättömät, opelilta tilaamalla saa maksaa yli 100 €
maadoititkos sen vihreän johdon siihen mustaan? kysyykös sulta varmennusta kun alat käyttää dvd juttuja? mä en tiedä´mikä siinä on mut aina kun yrittää käyttää pitäis ottaa maasta irti ja sit takas maahan et toimii??
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

G.T.S kirjoitti:
maadoititkos sen vihreän johdon siihen mustaan? kysyykös sulta varmennusta kun alat käyttää dvd juttuja? mä en tiedä´mikä siinä on mut aina kun yrittää käyttää pitäis ottaa maasta irti ja sit takas maahan et toimii??
väriä en muista mut se oli helvetin pitkä johto missä oli ryöstöliitin valmiina päässä ja kyllä mustaan maadoitin, ei kysy mitään varmennuksia. onks toi sun mankka toi mitä olet myymässä ? joku jenkkiversio, se voisi jotenkin selittää ehkä. yritätkö katsoa jotain dvd elokuvaa vai musiikkivideoita, aitoja vai poltettuja ?
en tosin tiedä vaikuttaako noi mitenkään mutta jos kytkennät on tehty samanlailla ni pakko se ero on jossain olla
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Vectra C GTS (xenonit kiinni)

No niin tänään tuli kolme tuntia aherrettua omaan ja veljen veccuun noita xenoneita ja kiinnihän ne meni ja yllättävän helposti "hifisteltiin" vaan liikka mut tossa niistä kuvia

Ekaks veljen autosta kuvia sillä kirkkaat umpiot ja pitkissä ja lyhyissa 6000K valot Kuva
Kuva
Kuva

Ja sitte omasta ulkona ekaks pelkillä lyhyillä
Kuva

Ja sit myös pitkät palaa
Kuva
Ihan kiva valon lisäys :P

sit tuli toi lärpäke irroitettua ja maalattua mut pitää viel kerran maalata uusiks ja lakata ennen kuin saa kiinni
Kuva
Nyt sit pitäis miettiä et ostaiskos ja maalais noi roiskeläpät talvee varten vai selviikös ilman niitä?

Ja muuten ens kesälle löytyi uusi vanne ehdokas ja kokoa sillä 8,5X20"
Kuva
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Taas vähän päivitystä asiaan... eli noi xenon jutut meni uusiksi kun ei toimineet noi ajo valot niinkuin pitää eli toimii kyllä pitkissä valoissa mut lähivalot kusee et noi 55w on liian tehokkaa valot ja alkavat vilkkua tossa mut pitkissä ne toimii hyvin ja on kirkkaat eli pitää hankkia molempiin autoihin 35W 6000k ajovalot et jos joku tarvii/haluu ostaa 55W 6000K H7 xenonit niin kaks sarjaa löytyy...

Ja sit iloisempia uutisia sain jotain uusia Photo shopattuja kuvia (Kiitos :J:J) joista vois ruveta miettimään mitkäs vanteet laittais ens kesäks alle kokoa siis kaikilla 8,5X20" ja kuvissa myös toi uusi etu lippa

KuvaToi kuva jollainen jenkki vanteilla

Kuva Keskinen Kt5 vanteilla

Kuva Irmscher Evo Starr vaneilla (oma suosikki)

Kuva TSW sakata jotka myös hyvän näköiset, tossa myös mustaks maalattu katto joka vois myös olla suunnitteilla mut vain teipattun aja saamaan suuntaan noi kaikki tolpatkin

Mielipiteet tervetulleita
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Sen vilkkumisen saa loppumaan sillä relejohtosarjalla. :roll:
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Jartsa kirjoitti:Sen vilkkumisen saa loppumaan sillä relejohtosarjalla. :roll:
Ei lähtenyt sillä kokeiltiin sitä... siis kun katsos kyseessä oli 55W eikä perus 35W niin ei toimi.. saattaa olla et toi ajotietokone siinä syynä myös mut päätettiin et ei jaksa enää leikkiä niitten kans! onks sulla muuten sitä rele sarjaa?? mihin kytkit sen yhden ylimääräisen piuhan?? laitoitkos vain toiseen xenon sarjaan kiinni? vai löysitkös jonkun oikeen valojen ohjaus boxin?
-RK-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -RK- »

Ekaan vaihtoehtoon musta katto ja tolpat, niin ois vielä hienompi. On toisaalta liian tuuninki minun makuun.

Evo starr vanteet sekä tolpat, katto ja peilit mustattuna :yes:
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

TSW:T ja musta katto saa täältä äänen.. ei ainakaan tommosia kylkiteippauksia..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Vastaa Viestiin