Tänään noin 8.30 suolahesta hirvaskankaalle joku uusi musta ?vectra? oli ainakin ruudukko maski ja tummat lasit.. oli hieno vaikka vilkasulta vaan näinkin
Timonen kirjoitti:Maanantaina 13.10 n. klo 13.15-13.20 Hämeenkadulla mun eellä meni punanen Corsa B, jossa takalasis iso OCF-tarra. Kukahan mahto olla.
Käännyit Hämeenaukiolta alas Torikadulle...
Luultavasti saman auton oon muutaman kerran nähny kaupungilla ja kuskia myös täällä tiedustellu, mutta kukaan ei tunnustanut.
Timonen kirjoitti:Maanantaina 13.10 n. klo 13.15-13.20 Hämeenkadulla mun eellä meni punanen Corsa B, jossa takalasis iso OCF-tarra. Kukahan mahto olla.
Luultavasti saman auton oon muutaman kerran nähny kaupungilla ja kuskia myös täällä tiedustellu, mutta kukaan ei tunnustanut.
Taisipa olla tämä sama auto lauantaina Järvenpäässä..
Taisipa olla tämä sama auto lauantaina Järvenpäässä..
tänään tiistaina iltapäivällä turussa rautatiesillan päällä laitettu valkoinen calikka. Kommee oli mitä nyt äkkisilmäyksellä huomasin, jotakin teippauksia siinä oli myös.
relexi kirjoitti:Olikohan clubilainen farkku omegallaan... ristiinantietä ajeli mikkeliin päin ja taisipa sitten olla sama auto Anttilan parkissakin joka lähti ja kenen tilalle ajoin, tossa 15 aikoihin?
relexi kirjoitti:Olikohan clubilainen farkku omegallaan... ristiinantietä ajeli mikkeliin päin ja taisipa sitten olla sama auto Anttilan parkissakin joka lähti ja kenen tilalle ajoin, tossa 15 aikoihin?