Moi,
astra hatcback 1.6 -01:sta tulee kummallinen lorina/suhina kuin kääntelee rattia. Epäilen servoa tai laturia koska eikö se niin ollut että servo lopettaa toimintansa ensimmäisenä jos laturi on menossa?
Kysymys kuluu miten tarkistan laturin kunnon?
Kiitos vastauksista etukäteen!
Astrasta lorinaa kääntyessä,laturi?
jos se laturi on kaput niin se ohjaustehostin ei pelaa ollenkaan.
jso sulla kurisee / pulputtaa kurnuttaa tai miten nyt itse haluat sen kuvailla niin kannattaa ehkä tarkastaa onko siellä ohjaustehostimessa öljyä?
lisäksi jos tehostaa nykimällä niin mahdollinen öljynvähyys ehkä kyseessä.
lisäksi kannattaa sen jälkeen tarkastaa jos joutuu öljyä lisäämään että onko ne entiset öljyt karannu hammastangon suojakumin sisälle.
jso sulla kurisee / pulputtaa kurnuttaa tai miten nyt itse haluat sen kuvailla niin kannattaa ehkä tarkastaa onko siellä ohjaustehostimessa öljyä?
lisäksi kannattaa sen jälkeen tarkastaa jos joutuu öljyä lisäämään että onko ne entiset öljyt karannu hammastangon suojakumin sisälle.
Ja lisäten vielä näihin FullMetallin kertomiin oireisin.jostain saa ilmaa jatkuvasti jos näitä oireita.eli kaikki liitokset pitäis myös tarkistaa,jos siellä ei selvää vuotoa niinuin em sanoi siellä kumin sisällä öljyä esim.akku/lataus jos heikkene,melkeen cd/radio alkaa oireilemaan ensimmäisenä ajossa.Myös öljyn laatu voi olla,mitä sattuu.FullMetal kirjoitti:jos se laturi on kaput niin se ohjaustehostin ei pelaa ollenkaan.
Ja Kantsis koittaa mittari navoissa kiini eli lataus mittaus asennossa,käännät rattia,onko vaikutusta lukemiin.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...