Onko kellään kokemuksia seuraavasta:
Apukuskin puoleinen pyyhin lakkasi toimimasta.
Syyksi paljastui vipuvarren irtoaminen keskimmäisestä nivelestä
Nivelen saa painamalla paikoilleen, muttei pysy paikallaan, kuin muutaman pyyhkäisyn ajan.
Nivel kulunut (metallitappi painetaan kumiholkkiin)?
Pitääkö olla joku "tahdistus" pyyhkimien välillä?
ASTRA G Caravan tuulilasinpyyhin
En tiedä onko kaikissa g mallin astroissa vivusto samalainen.
Minun v. 99 Astrassa olen joutunut muutaman kerran pyyhkimen akselin (se akseli jonka yläpäässä pyyhkimen varsi on kiinni) purkamaan ja voitelemaan.
Kyllästyin siihen ja laitoin sitten rasvanipat ja nyt on helppo rasvata pari kertaa vuodessa.
Minun v. 99 Astrassa olen joutunut muutaman kerran pyyhkimen akselin (se akseli jonka yläpäässä pyyhkimen varsi on kiinni) purkamaan ja voitelemaan.
Kyllästyin siihen ja laitoin sitten rasvanipat ja nyt on helppo rasvata pari kertaa vuodessa.
Itellä lakkas eilen apparin puolen pyyhin toimimasta. Oli helppo homma laittaa kuntoon. Itelläkin oli vipu irronnut. En sen kummemmin purkanut ku pyyhkimet irti, tiiviste ja muovikotelo pois tieltä ja vivusto näkyviin. Taivutin vähän irronnutta vipua ja aseöljyä suihkin runsaasti niin johan alko toimimaan ja loppu ääntelykin vivustoista. Itellä ei meinannut aluksi pysyä vipu paikoillaan mut pieni taivutus ja tiivisteen paikoilleen laitto oikein niin johan pysy. Aluksi meni hetki miettiessä miten se kuminen o-rengas siihen niveleen kuuluu.
Hyvin pyyhkii, ainakin toistaiseksi.
Hyvin pyyhkii, ainakin toistaiseksi.