airbagin merkkivalo
airbagin merkkivalo
mistä mahtaa johtua et mul palaa airbagin merkkivalo vaikka en oo pökänny autoa mihinkään?
Re: airbagin merkkivalo
Liitinvika.
Vie Opelille niin paikantavat Tech-II:lla, kiristävät ja nollaavat vikavalon. Paikasta riippuen veloittavat n. 20 eurosta ylöspäin. Itse et pysty tekemään mitään.
Vie Opelille niin paikantavat Tech-II:lla, kiristävät ja nollaavat vikavalon. Paikasta riippuen veloittavat n. 20 eurosta ylöspäin. Itse et pysty tekemään mitään.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
Voipi olla noinkin. Tänään kävi vaimon Astra huollossa ja vikakoodit luettiin, koska viime huollossa sammutettu airbagin valo oli alkanut jälleen palamaan.TomTom kirjoitti:Liitinvika.
Edellisellä kerralla vika oli paikallistettu kuljettajan penkin alla oleviin liittimiin. Nyt vika paikallistettiin airbagin liukurenkaaseen. Liukurengas on kuulemma tilaustavaraa ja hinta jonkin verran yli 100 €. vaihtotyö 1/2 tuntia.
Ei ole kyllä pahan hintaisia perushuollot Opelin merkkiliikkeessä, mutta nuo vähän erikoisemmat työt tulevat hintoihinsa.
Itsellä tuollanen samanlainen vika Astra 1.7:ssa ja paikansin vian pelkääjän penkin alle. Merkkivalohan on myös turvavyövaroitusvalo.Peuhu kirjoitti:Voipi olla noinkin. Tänään kävi vaimon Astra huollossa ja vikakoodit luettiin, koska viime huollossa sammutettu airbagin valo oli alkanut jälleen palamaan.TomTom kirjoitti:Liitinvika.
Edellisellä kerralla vika oli paikallistettu kuljettajan penkin alla oleviin liittimiin. Nyt vika paikallistettiin airbagin liukurenkaaseen. Liukurengas on kuulemma tilaustavaraa ja hinta jonkin verran yli 100 €. vaihtotyö 1/2 tuntia.
Ei ole kyllä pahan hintaisia perushuollot Opelin merkkiliikkeessä, mutta nuo vähän erikoisemmat työt tulevat hintoihinsa.
Siellä joku piuha oli snadisti solmussa ja "räpläämällä" piuhaa ihan käsin, valo sammui. tosin välillä palaa uusiksi eli räpläillä pitää välillä kun en ole vielä juurkaan tuohon enempää aikaa kuluttanut. Liekö jonkun sortin pieni oikari sitten...