eli onko kukaan hankkinu a mallin vectraan tuota 10pinnistä vikakoodien luku kaapelia jos on niin mistä?
ja turvat kiinni siitä hyppylangalla lukemisesta ihan mielen häiriön vuoksi oon aatellu hankkia tuon piuhan mutta mistä?
vika koodien lukukaapelista
tuoltahan nuita löyty ku aikansa googletti http://www.motorscan.net/catalog/produc ... ucts_id=70
mutta onko kukaan tilannu tuolta oiskohan kalliit postikulut?
järjestäkääpä joku jolla taipuu englanti kimppatilaus tuonne
ainaki yks osalistuja ois

mutta onko kukaan tilannu tuolta oiskohan kalliit postikulut?
järjestäkääpä joku jolla taipuu englanti kimppatilaus tuonne
ainaki yks osalistuja ois
- sepse
- OCF Member 2023

Mulla löytyy just tuo sama käyttämättömänä , ja tarina on seuraava yks kerholainen oli ostanut sen saman firman ilmoituksesta mutta siinä ei ollutkaan mukana softaa ja tieto kyllä kulkee auton ja läppärin välillä mutta siinä kaikki , kaveri kauppas mulle samalla mitä oli maksanu eli 50 eur+ postit / hän käsitti että tuo teksti tarkoitti että tämä satsi sopii liitettäväksi Tech 1 laitteeseen (kyselin silloin puuttuvaa johtoa Tech 1 laitteeseen ja näin tulin ostaneeksi sen).
Jotenka juuri tuo kuvassa näkyvä löytyy hintaan 50eur+ postit /jos itse hommaat softan (hakker hakker
) Tuollahan tuo maksaa yli 100 eur+ kuljetus (varmaan noin 15-20eur) jos tuo sisältyvä softa tarkoittaa Opel ohjelmaa niin kaikki ok ja silloinhan tuo on kohtuu hintainen .
Seppo
Jotenka juuri tuo kuvassa näkyvä löytyy hintaan 50eur+ postit /jos itse hommaat softan (hakker hakker
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
pistin yv:täsepse kirjoitti:Mulla löytyy just tuo sama käyttämättömänä , ja tarina on seuraava yks kerholainen oli ostanut sen saman firman ilmoituksesta mutta siinä ei ollutkaan mukana softaa ja tieto kyllä kulkee auton ja läppärin välillä mutta siinä kaikki , kaveri kauppas mulle samalla mitä oli maksanu eli 50 eur+ postit / hän käsitti että tuo teksti tarkoitti että tämä satsi sopii liitettäväksi Tech 1 laitteeseen (kyselin silloin puuttuvaa johtoa Tech 1 laitteeseen ja näin tulin ostaneeksi sen).
Jotenka juuri tuo kuvassa näkyvä löytyy hintaan 50eur+ postit /jos itse hommaat softan (hakker hakker) Tuollahan tuo maksaa yli 100 eur+ kuljetus (varmaan noin 15-20eur) jos tuo sisältyvä softa tarkoittaa Opel ohjelmaa niin kaikki ok ja silloinhan tuo on kohtuu hintainen .
Seppo