ilmeisesti siis H7-kantaiset lamputkin olis voinu laittaa. No eipä nuo nyt paljon kalliimaksi tule D2S polttimoilla (~50€)AKE kirjoitti:Xenon -polttimosta riittää, että se on E-hyväksytty.
Polttimon kanta ei vaikuta asiaan.
Umpion tulee olla kaasunpurkausvaloille tarkoitettu.
Astra G:hen xenon sarja
Tosiaan tilasin sitten noi D2S kantaiset kun aken vastauksessa kesti, mutta:

Skoda Octavia TDI
http://www.kilpailija.com/index.php?mai ... c9a416f4bdJartsi kirjoitti:Ei taida olla muissa kuin noissa alkuperäisissä Xenon-polttimoissa tuota E-hyväksyntää, eli lain mukaan muita polttimoita kuin noita D-alkuisia (D1S/D1R/D2S/D2R/D4S/D4R) ei saa käyttää tieliikenteessä.
Mitäs toi E-hyväksytty sitten meinaa...
Skoda Octavia TDI
Todennäköisesti tuosta Ollon ballastista löytyy E-hyväksyntä. Ei siinä missään mainita että polttimo olisi hyväksytty. Kysy vielä varmuuden vuoksi kauppiaalta...ap85 kirjoitti: http://www.kilpailija.com/index.php?mai ... c9a416f4bd
Joitakin polttimoita on e-hyväksynnällä, tarkempaa tietoa ei mulla kun en ole jaksanut enää niin hirveesti perehtyä tähän xenonihommaan...Jartsi kirjoitti:Todennäköisesti tuosta Ollon ballastista löytyy E-hyväksyntä. Ei siinä missään mainita että polttimo olisi hyväksytty. Kysy vielä varmuuden vuoksi kauppiaalta...ap85 kirjoitti: http://www.kilpailija.com/index.php?mai ... c9a416f4bd
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
No niin. Tänään tuli sitten valot. Piti hakea lähi siwasta, olisivat voineet edes ilmoittaa että menevät sinne
Tällaisethan sieltä paketeista paljastui:

Laitoin tilaukseen D2S -sarjan ja kun mukana ei tosiaan mitään polttimoita tahi renkaita ollut niin myös vilkut ja kiristysrenkaat. Nyt sitten odotellaan loppuja osia
Tällaisethan sieltä paketeista paljastui:

Laitoin tilaukseen D2S -sarjan ja kun mukana ei tosiaan mitään polttimoita tahi renkaita ollut niin myös vilkut ja kiristysrenkaat. Nyt sitten odotellaan loppuja osia
Skoda Octavia TDI
Mulla meni samanlainen paketti lähi-Euromarkettiinap85 kirjoitti:No niin. Tänään tuli sitten valot. Piti hakea lähi siwasta, olisivat voineet edes ilmoittaa että menevät sinne![]()
Joo ois pitäny ottaa ne H7 kantaset
Uutta toi noutopiste mullekin oli.juise kirjoitti: Mulla meni samanlainen paketti lähi-Euromarkettiinees tienny et siellä on joku MH-piste..
No en tiedä, kyllä noi tonne saa jos kerta vakiojohdot käy suoraan ballastiin, siltä näyttäs.juise kirjoitti: Joo ois pitäny ottaa ne H7 kantaset
Sitä tässä olen pähkäilly että mites noi muut johdot? Kaukovalo, parkki ja vilkku
Skoda Octavia TDI
Noniin nyt olis pelivälineet kasassa, edelleenkin vaan hieman mietinnässä noi kytkennät?
Vilkun johdot ei taida riittää:

Ja xenoneja lukuunottamatta muiden valojen kytkentä vielä auki. Tohon keskellä olevaan liittimeenkö itse tehdyllä apico adapterilla?

Vai löytyykö autosta tohon sopiva liitin?
Vilkun johdot ei taida riittää:

Ja xenoneja lukuunottamatta muiden valojen kytkentä vielä auki. Tohon keskellä olevaan liittimeenkö itse tehdyllä apico adapterilla?

Vai löytyykö autosta tohon sopiva liitin?
Skoda Octavia TDI
Nyt sun täytyis selvittää mikä liittimen nasta on millekkin valolle ja sitten väkertää sopivat johdot niille
Tai jos sulla on ylimääräisiä euroja ja haluat päästä helpolla, niin eBaysta saa niitä adaptereita noille.
Kaitzulla taitaa olla enempi tietoa tästä asiasta.
Korkeudensäätömoottori tulee tossa liittimen alapuolella olevan jutskan tilalle. Se irtoo kun kääntelet sitä ja työnnät samalla vasemmalle tai oikeelle. Jos et vielä tienny
On kyllä noi H7-versiot helpot, kun ne sopii suoraan paketista auton keulalle
Tai jos sulla on ylimääräisiä euroja ja haluat päästä helpolla, niin eBaysta saa niitä adaptereita noille.
Korkeudensäätömoottori tulee tossa liittimen alapuolella olevan jutskan tilalle. Se irtoo kun kääntelet sitä ja työnnät samalla vasemmalle tai oikeelle. Jos et vielä tienny
On kyllä noi H7-versiot helpot, kun ne sopii suoraan paketista auton keulalle
Jep, Kaitzu tietää, ei vaan ole meidän xenonvalo master nyt ollut paikalla. Vastailee varmaan mun viesteihin kun kiireiltään ehtii. Ajattelin kysyä siksi täällä ihan julkisesti jos muilla olis ideoita myös.Zafira kirjoitti:Nyt sun täytyis selvittää mikä liittimen nasta on millekkin valolle ja sitten väkertää sopivat johdot niille![]()
Tiedossa on.Zafira kirjoitti:Korkeudensäätömoottori tulee tossa liittimen alapuolella olevan jutskan tilalle. Se irtoo kun kääntelet sitä ja työnnät samalla vasemmalle tai oikeelle. Jos et vielä tienny
No joo...Zafira kirjoitti:On kyllä noi H7-versiot helpot, kun ne sopii suoraan paketista auton keulalle
Laitoin sulle YV:tä. Helpottaako toi hommaa paljonki?B-Na kirjoitti:10-napasia liittimiä olis muuten noihin Depoihin tarjolla.
Paljos porukka niistä maksais per pari??
Kait sitä pitää noita johtoja alkaa tutkiskeleen tarkemmin ja sovitteleen apicoja, ainakin alkuun...
Skoda Octavia TDI