Corsaan erillissarja.

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
taustatuki
'Agila'

Corsaan erillissarja.

Viesti Kirjoittaja taustatuki »

En haulla löytänyt tyhjentävää vastausta joten kysynpä nyt.

Eli kertokaapa mitkä 2-tie erillissarjat menevät b-sarjan corsaan ilman peltisaksia, hakusessa olisi joko 5.25 tai 6.5 tuumaset pöntöt,mieluiten "kohtuuhintaiset".
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Ei ainakaan Focalin 6,5" :D

Pikkusen joutu peltisaksia käyttään et sai peltiä halki ja vasaralla paukuttaa. Vaikkakaan en oikeen tykkää tuosta auton tuhoamisesta tuolla tavalla. Sit vielä pieni korokepala, pikkusen hipas magneetti ikkunaan niin piti laittaa. Muuten on ihan semmosilla normikorokepaloilla kajarit paikallaan. Kuviakin olis jos jaksais kamerasta ottaa :).

Ainakin viis ja vartit menee varmasti aika kivuttomasti paikalleen noilla korokepaloilla. 6.5 ainakin itse sai vähän enemmän askarrella joten ehkä olisi semmoset pitäny itekki ostaa niin ei tarttis alkaa veisteleen uusia ovipahveja :(
taustatuki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja taustatuki »

Speitan kirjoitti:Ei ainakaan Focalin 6,5" :D

Ainakin viis ja vartit menee varmasti aika kivuttomasti paikalleen noilla korokepaloilla. 6.5 ainakin itse sai vähän enemmän askarrella joten ehkä olisi semmoset pitäny itekki ostaa niin ei tarttis alkaa veisteleen uusia ovipahveja :(
Heh, näin vähä aattelin et 6.5":set ei varmaan ihan heittämällä mene.Olen kallistumassa kyl tohon 5.25:seen.Onko mitään suosituksia, ei tartte olla mitkään "top of the line", vähän jos saisi parannusta noihin vakioihin, tosin ei nekään nyt aivan surkeat ole,mm. fiat bravassa vuosimallia 97 oli paljon paljon surkeammat vakiona.
Vastaa Viestiin