Opel astra g vm99 inhottava Pärinä pienellä kierroksella...
Opel astra g vm99 inhottava Pärinä pienellä kierroksella...
Nii tosiaan. Kun kierrokset on alle tuhannessa kuuluu semmonen ääni niinkuin joku muoviosa ei olisi kiinni.. suorastaa fläpätystä. Mut ei mun mielestä sisällä ainakaan mitään oo ku oon osia kirvotellu ja kuunnellu ääntä.. Mun mielestä se tulee koneesta. ku isommillakin kierroksilla sitä tulee mut ei oikein kuule sit enää. hiljenee kuitenkin sen verran. Kun on paikalla ja hiukka aina painaa kaasua ni tuntuu että et auto hajoo siihen, on se niin ilkeä ääni. enkä oikein osaa paremmin sitä selittääkkään.
onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa tai edes mitään hajua??????
Re: Opel astra g vm99 inhottava Pärinä pienellä kierroksella
Hihnaa varmaankin ekana tarkastaan ettei se mihkään räpsytä ja kaikki kiinni.miten tiukaalla hihna on ja ettei kiristin hakkaa.eli sitä jakopäätä kuuntelamaan ja painelemaan osia mistä saattaa loppua.ekana sen hihnan kantsii kattoo ettei ihan irtoomassa oo.Leino85 kirjoitti:Nii tosiaan. Kun kierrokset on alle tuhannessa kuuluu semmonen ääni niinkuin joku muoviosa ei olisi kiinni.. suorastaa fläpätystä. Mut ei mun mielestä sisällä ainakaan mitään oo ku oon osia kirvotellu ja kuunnellu ääntä.. Mun mielestä se tulee koneesta. ku isommillakin kierroksilla sitä tulee mut ei oikein kuule sit enää. hiljenee kuitenkin sen verran. Kun on paikalla ja hiukka aina painaa kaasua ni tuntuu että et auto hajoo siihen, on se niin ilkeä ääni. enkä oikein osaa paremmin sitä selittääkkään.onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa tai edes mitään hajua??????

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Ei ollenkaan..
Ei se isoilla vaihteilla pidä.. ja oikeastaa kun ajaa yli 30 kymppiä se loppuu.. se on vaan alhaisilla kierroksilla.. ja auton kun starttaa ni kivasti värähtää.. Käyn tsekkaas sen hihnan eka.. pistelen textii sitten taas tänne...
Ei Kyl vieläkään selvinnyt..!!
Nyt vähän muutan mielipidettä..se tulee jostain kojelaudan sisältä.. Oisko siihen ideoita mistä vois tulla. se on aika resonoiva ääni.. enkä viittis koko kojelautaa ruveta purkailemaa.
Re: Ei Kyl vieläkään selvinnyt..!!
Huomenna peräkontistaLeino85 kirjoitti:Nyt vähän muutan mielipidettä..se tulee jostain kojelaudan sisältä.. Oisko siihen ideoita mistä vois tulla. se on aika resonoiva ääni.. enkä viittis koko kojelautaa ruveta purkailemaa.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Ei kyl vieläkään..
Alapuolella kaikki oli kunnossa.. saatiin nostettua oikein pukin päälle et näki kunnolla.. nyt rupee jo vähän ahistaa... ei se ajoon vaikuta mut kyl rupee hiukan kiukkuttaa jo