Ei tarvii olla. Mun käsittääkseni pystyy vaihtaan alkuperäiseen kantaan.Rookeri kirjoitti:Näinkin tyhmä kysymys että saako Xenon valot mihin tahansa autoon, tai siis umpioon? Tarviiko olla oma xenon umpio vai onko siihen vaa omat xenon polttimot mitkä voi vaihtaa alkuperäisiin, esim H7 (vai oliko se H4..) kantaan?
Xenonit mihin umpioon tahansa?
Opel Astra Caravan 2.0
Jos sinulla on hyvä olo, älä huolestu, se menee kyllä pian ohi...
Jos sinulla on hyvä olo, älä huolestu, se menee kyllä pian ohi...
Kyl se ihan aikuisten taitaa tartteta HID merkinnän se umpio. Ni sit se olis kaikkien lakien ja paragraaffien mukainen tsydeemi.Vechuli kirjoitti:Ei tarvii olla. Mun käsittääkseni pystyy vaihtaan alkuperäiseen kantaan.Rookeri kirjoitti:Näinkin tyhmä kysymys että saako Xenon valot mihin tahansa autoon, tai siis umpioon? Tarviiko olla oma xenon umpio vai onko siihen vaa omat xenon polttimot mitkä voi vaihtaa alkuperäisiin, esim H7 (vai oliko se H4..) kantaan?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Ryöväsin tämän tekstin BWCustoms:in sivuiltaKillroy kirjoitti:Kyl se ihan aikuisten taitaa tartteta HID merkinnän se umpio. Ni sit se olis kaikkien lakien ja paragraaffien mukainen tsydeemi.Vechuli kirjoitti:Ei tarvii olla. Mun käsittääkseni pystyy vaihtaan alkuperäiseen kantaan.Rookeri kirjoitti:Näinkin tyhmä kysymys että saako Xenon valot mihin tahansa autoon, tai siis umpioon? Tarviiko olla oma xenon umpio vai onko siihen vaa omat xenon polttimot mitkä voi vaihtaa alkuperäisiin, esim H7 (vai oliko se H4..) kantaan?
Siinä umpiossa olevat kirjaimet kertoo millaiseen käyttöön ne on hyyväksytty:
H: halogeeni
D: kaasupurkaus
C: lyhyet
R: pitkät
A) JOS sinun umpioista löytyisi kirjain D niin voisit sinne ruuvata kaasupurkausvalot kiinni olettaen että säädöt jne. löytyy.
B) JOS sinulta EI löydy kirjainta D umpioista niin ne ovat laittomat (sanoin sitten kuka tahansa mitä tahansa (inssitkin ovat vain ihmisiä vaikka välillä toiselta tuntuu)).
C) JOS sinun valoista EI löydy E-tyyppiä (vaikka DOT löytyisikin ) niin sellaisia umpioita on turha edes haaveilla Sellaisenaan johonkin 90-> jälkeen olevaan pulkkaan (esimerkkinä. Kyllit)
D) Vaikka ksenonisi olisivat e-tyypitetyt jos ei edellä mainitut kohdat täyty niin ne ovat edelleen laittomat. (ennenkuin toisin pykäliä muutetaan)
Omega katsastuksesta lävite 3 kertaa xenonien kanssaPetri T kirjoitti:Ryöväsin tämän tekstin BWCustoms:in sivuiltaKillroy kirjoitti:Kyl se ihan aikuisten taitaa tartteta HID merkinnän se umpio. Ni sit se olis kaikkien lakien ja paragraaffien mukainen tsydeemi.Vechuli kirjoitti:Ei tarvii olla. Mun käsittääkseni pystyy vaihtaan alkuperäiseen kantaan.Rookeri kirjoitti:Näinkin tyhmä kysymys että saako Xenon valot mihin tahansa autoon, tai siis umpioon? Tarviiko olla oma xenon umpio vai onko siihen vaa omat xenon polttimot mitkä voi vaihtaa alkuperäisiin, esim H7 (vai oliko se H4..) kantaan?Siinä umpiossa olevat kirjaimet kertoo millaiseen käyttöön ne on hyyväksytty:
H: halogeeni
D: kaasupurkaus
C: lyhyet
R: pitkät
A) JOS sinun umpioista löytyisi kirjain D niin voisit sinne ruuvata kaasupurkausvalot kiinni olettaen että säädöt jne. löytyy.
B) JOS sinulta EI löydy kirjainta D umpioista niin ne ovat laittomat (sanoin sitten kuka tahansa mitä tahansa (inssitkin ovat vain ihmisiä vaikka välillä toiselta tuntuu)).
C) JOS sinun valoista EI löydy E-tyyppiä (vaikka DOT löytyisikin ) niin sellaisia umpioita on turha edes haaveilla Sellaisenaan johonkin 90-> jälkeen olevaan pulkkaan (esimerkkinä. Kyllit)
D) Vaikka ksenonisi olisivat e-tyypitetyt jos ei edellä mainitut kohdat täyty niin ne ovat edelleen laittomat. (ennenkuin toisin pykäliä muutetaan)