Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
Opel Astra
- 'Senator'

-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mä jotenkin mietin siinä kohtaa että taisit olla sinä liikenteessäOpel Astra kirjoitti:Maritus ajoi tänään vastaan Brahenkadun ja Eino Leinon kadun kulmassa. Olitkos LänsiAutolle menossa?
Ja juu, Länsiautolle olin menossa. Piti käydä pikahuollossa suuntaamassa valot.
Lopputulos oli se Astrassa on uusi akku ja todettiin että pitää hommata uusi peilien säätönumiska kokonaan.
Eli loppuviikosta sinne taas uudelleen. Ei kyllä haittaa kun saa aina niin hyvää palvelua sieltä
-
Opel Astra
- 'Senator'

Pikahuollossa saa hyvää palvelua, mutta "normaalin" huollon puolella on paljon korjattavaa. Jos tarviit lisätietoa asiasta, niin laita yv:tä tulemaan...maritus kirjoitti:Mä jotenkin mietin siinä kohtaa että taisit olla sinä liikenteessäOpel Astra kirjoitti:Maritus ajoi tänään vastaan Brahenkadun ja Eino Leinon kadun kulmassa. Olitkos LänsiAutolle menossa?
Ja juu, Länsiautolle olin menossa. Piti käydä pikahuollossa suuntaamassa valot.
Lopputulos oli se Astrassa on uusi akku ja todettiin että pitää hommata uusi peilien säätönumiska kokonaan.
Eli loppuviikosta sinne taas uudelleen. Ei kyllä haittaa kun saa aina niin hyvää palvelua sieltä
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Timo tuli perjantaina Auranlaakson Abcille. Ettei vaan olis auto vaihtunu? 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Tais krynx ajella vastaan tuossa maikkulassa josksu 3 jälkeen. Aikankin iso spoikka oli kontin päällä.
Spikey ja Leila bongattu liedossa tänään 
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Oliko Woody pöntöllä parkissa joskus ysin aikaan?
Joku ajeli eilen illalla n. klo. 19.00 Joensuussa Kiitoautojen pihalla vihreällä A-Vectralla clubin lippis päässä. Ken lienet? 
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Mosir ajeli kuopion suuntaan tuossa 15 jälkeen, prisman kohilla ajelit vastaan... Tosin olin ranskiksella liikkeellä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Kuka ajeli mun perässä Hml:n keskustassa (Ojoinen-rautatieasema) tummalla b omega farkulla? Klubin tarra takalasissa näytti olevan ja tummennukset. Kaksi tyyppiä oli autossa, tarkemmin en nähnyt taustapeilistä kurkkimalla 
Tiedoksi, sulla on toinen etuvalo palanut
Tiedoksi, sulla on toinen etuvalo palanut