Aattelin tuossa ottaa vertailuksi vanhan bensapumpun ja kattoo et onko niissä mitään eroa esim. sen jousen sisällä olevan tapin pituudessa...no siinä tutkaillessa jäi käteen vanhasta pumpusta paksu tiiviste...
uuden pumpun mukana oli tullut paperinohut tiiviste ja ajattelin silloin että tämä sinne väliin...
no, paksumpi tiiviste väliin ja pumppu kiinni, starttaus...yskimistä ja KÄYNTIIN!
se tiiviste oli niin paskassa siinä vanhassa pumpussa että oon kattonu varmaan sen olevan itse pumpun runkoa...
käyhän se käy, mutta aikas huonosti..tosin kävin ajamassa sellasen 300m lenkin...nykii aluksi vaihdettaessa isommalle, mutta tasaantuu, käynnissä pysyy itekseen silloin tällöin...mutta pääasia nyt että käy!
muutes, tuossa oisko tursaksen aiemmin lähettämässä ylhäältäpäin otetussa pierburgin kuvassa ni siinä, missä siis kaasarissa lukee PIERBURG ni siinä P-kirjaimen vas. puolella on sellanen musta tötsä, ni siitä lähtee kaksi letkua, alempi niistä on minulla irti ja roikkuu siis siellä kaasarin takana (kaasarin ja tuulilasin välissä)
mikä tuo letku on ja missä pitäis olla kiinni, paikkaa en nopeesti katottuna löytäny...
MUTTA KIITOS siis kaikille vastanneille ja erityisesti toivon että tästä ketjusta olisi apua jatkossa jollekin yhtä pässille, onhan tässä neuvottu vaikka mitä...