Kume kirjoitti:Kertokaas kuka tietää paljonko 95 maksaa Kuopion abc-asemilla? Prismalla ja Pitkälahdessa? Ollaan huomenna reissuun lähdössä ja aattelin et jos on huomattavasti halvempaa kuin Iisalmessa niin tankkaan auton sit vasta Kuopiossa.
Yleensä aina halvin abc-asema on mc donaldsin vieressä oleva kylmäasema, ja vielä poonukset päälle Toki sit Maxi-kodintukulla se halvin, ilman bonuksia toki, tais eilen olla 1.224.
Calsunen kirjoitti:^Onko jossain pikkujoulut?
Mie olen ihan semmosten tarpeessa
Jooh, kyl pikkujoulut järkätään! itsekkin tässä melkein joutas juhlimaan (onneksi ewo-500 on kohta hakemassa). ei oo kalsunen sua näkynyt paikallis miiteissä, ei muuten mut hieman kauniinpaakin porukkaa saiskäydä
ja kumelle tiedoksi rupeen jelppimään pikkujoulujen suunittelua tuossa, nyt on ideoita
Calsunen kirjoitti:^Onko jossain pikkujoulut?
Mie olen ihan semmosten tarpeessa
Jooh, kyl pikkujoulut järkätään! itsekkin tässä melkein joutas juhlimaan (onneksi ewo-500 on kohta hakemassa). ei oo kalsunen sua näkynyt paikallis miiteissä, ei muuten mut hieman kauniinpaakin porukkaa saiskäydä
ja kumelle tiedoksi rupeen jelppimään pikkujoulujen suunittelua tuossa, nyt on ideoita
Kunhan uskaltautuisin..
Ja jos ajoissa ajankohta olis selvillä ni kerkeis suunnitella ja pohdiskella!
Nysali kirjoitti:oisko kellään ideaa sille viikonlopulle ?
Meinaakko niitä pikkujouluja?
Mulla on ainakin ainut Marras-Joulukuussa viikonlopun aikana oleva vapaa 19.12 Perjantaina. Muuten menee töissä joka viikonloppu ja tuolloinkin lauantaina olisi mentävä yöksi töihin
Nysali kirjoitti:oisko kellään ideaa sille viikonlopulle ?
Meinaakko niitä pikkujouluja?
Mulla on ainakin ainut Marras-Joulukuussa viikonlopun aikana oleva vapaa 19.12 Perjantaina. Muuten menee töissä joka viikonloppu ja tuolloinkin lauantaina olisi mentävä yöksi töihin