Y20DTH jakajapumppu
Y20DTH jakajapumppu
Elikkäs zafirasta on pumppu mennynnä rikki ja kysymys kuuluukin että mistä saisi edullisimmin hommattua vaihtopumpun? Vinkkejä otetaan vastaan 
Re: Y20DTH jakajapumppu
No joo...Tiistaina menee auto pajalle...2000€ luokkaa tulee maksamaan vaihtopumppu+asennus. Itsellä kun ei ole paikkaa/aikaa alkaa vaihtamaan niin tehköön joku muu sitten:)
Opelin omistaminen on 
Jos tuo 2000 e edes riittää...
Joku noissa pumpun hinnoissa mättää...
Joku noissa pumpun hinnoissa mättää...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Pikkasen yli tuon 2000€ menee juu.
Edelleen suosittelen pumpun hankkimista Saksasta halvemman hinnan takia.Yritykset joiden palaute on 100% ovat luotettavia.
http://cgi.ebay.de/Einspritzpumpe-fuer- ... 240%3A1308
http://cgi.ebay.de/Einspritzpumpe-fuer- ... 240%3A1308
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V
Juu olishan tuo halvempi, mutta kun ei osaa sanaakaan saksaa eikä ole mitään paypal juttuja jne. Ja sitte ne verot tulee kaiketi tuohon vielä päälle ? Kerran tilasin jenkkilästä tavaraa ja jouduin vielä palauttamaan ne niin olihan hommaa ton tullin kanssa pelleily.
Jaa, mitkä verot? Hinnassahan on jo mukana Saksan arvonlisävero. Kysymyksessä on EU-maa, joten tullilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ainoastaan postikulut lisätään hintaan.janska kirjoitti:Juu olishan tuo halvempi, mutta kun ei osaa sanaakaan saksaa eikä ole mitään paypal juttuja jne. Ja sitte ne verot tulee kaiketi tuohon vielä päälle ? Kerran tilasin jenkkilästä tavaraa ja jouduin vielä palauttamaan ne niin olihan hommaa ton tullin kanssa pelleily.
Opel Zafira 1.9 CDTI
No sitten olen käsittänyt jotain väärin.
Niin ollaanhan tässä oltu EUssa jo vuosia ja tavarat saa liikkua tullitta EUn sisällä.
Saksasta kun tilaa niin tuovat usein vielä tavaran kotiovelle samaan hintaa.4 arkipäivässä tuovat tuon kotiovellesi jos maksat paypalilla.
Se taas on totta että tilien avaaminen Saksaa taitamattomalle on yhtä tuskaa,,,ainakin minulle oli.En tosiaan tiedä maksaako vaivaa yhden kaupan takia.
Saksasta kun tilaa niin tuovat usein vielä tavaran kotiovelle samaan hintaa.4 arkipäivässä tuovat tuon kotiovellesi jos maksat paypalilla.
Se taas on totta että tilien avaaminen Saksaa taitamattomalle on yhtä tuskaa,,,ainakin minulle oli.En tosiaan tiedä maksaako vaivaa yhden kaupan takia.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V
jjvirtan kirjoitti:Se taas on totta että tilien avaaminen Saksaa taitamattomalle on yhtä tuskaa,,,ainakin minulle oli.En tosiaan tiedä maksaako vaivaa yhden kaupan takia.
Opel Zafira 1.9 CDTI
En kyllä saa mitenkään 700€ halvemmaksi tuota hintaa. vaihtopumpun hinnaksi mulle ilmotettiin 1300€ tai vähän yli.
No sitten. Muistelin, että Opel ois halunnut 1700€ pelkästä pumpusta. Kyllä siinä ebay.de rekisteröitymisessä silti tuntipalkoille pääsee. 
Opel Zafira 1.9 CDTI
juu meillä olis duunissa maksanu pumppu jotain 1900€ ja mä olisin henkilökunta alennuksilla saanu n.1500€ ostaa sen mutta jäi ostamatta...