No kannattaako ottaa riskiä kun motonetistä saa satasesta alkaen ja keskimäärin sadallaviidelläkympillä uuden koukun autoon?Tee itse johtosarja on seitsemän euron luokkaa..Eikö porukka tiedä että kotimaisia koukkuja saa edullisesti tarvikkeena?.On varmaan noiden koukkujen laadussa muuten parantamisen varaa,hetkessä ovat ruosteen punaamia.
UUdet vetokoukut halpoja..
UUdet vetokoukut halpoja..
Katselin tossa Opel purkuautoja ja ihmettelin kun jotkut haluavat ostaa vetokoukun peräkolaroidusta autosta
Ja myyjä pyyttää satasta
No kannattaako ottaa riskiä kun motonetistä saa satasesta alkaen ja keskimäärin sadallaviidelläkympillä uuden koukun autoon?Tee itse johtosarja on seitsemän euron luokkaa..Eikö porukka tiedä että kotimaisia koukkuja saa edullisesti tarvikkeena?.On varmaan noiden koukkujen laadussa muuten parantamisen varaa,hetkessä ovat ruosteen punaamia.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Re: UUdet vetokoukut halpoja..
Peräkolaroitu on kestotestattu ainakin ???jjvirtan kirjoitti:Katselin tossa Opel purkuautoja ja ihmettelin kun jotkut haluavat ostaa vetokoukun peräkolaroidusta autosta![]()
![]()
![]()
Ja myyjä pyyttää satasta
![]()

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: UUdet vetokoukut halpoja..
Juu ja kotimaisten ulkonäössä olisi myös parantamisen varaa. Naurettavaa,kun irroitettavastakin jää sellainen järjettömän kokoinen palkki näkyviin,aivan sama vaikka ei olisi irroitettava. Itselle ostin Brinkin irroitettavan B2 Omegaan ja se todellakin jää kokonaan piiloon silloin kun koukku on irroitettuna.jjvirtan kirjoitti:Eikö porukka tiedä että kotimaisia koukkuja saa edullisesti tarvikkeena?.On varmaan noiden koukkujen laadussa muuten parantamisen varaa,hetkessä ovat ruosteen punaamia.
*RWD + 6 ZYL*