Käväsin tuossa konttorilla ja ajokieltoahan sieltä napsahti. CO% 10 ja sallittu ois 3.5, niimpä vikaa hakemaan putkistosta ja ilmamäärämittarista. Kattiahan kyseisessä kilkottimessa ei ole. Kysymys kuuluukin, voiko ite säätää ilmamäärämittaria koska sen on jo joku avannut? Epäilen että sitä on säädetty antamaan rikkaamapaa seosta. Tai vaihtoehtoisesti käykö c26ne koneen mittari tilalle koska sellainenkin löytyisi? Putkistohan tuosta c26ne farmarista ei tietenkään sovi tekemälläkään 20ne sedaniin?
Ja mikä aiheuttaa ohjauslukon toimimattomuuden? Käytettävissä on siis tuo c26ne farmari osien suhteen...
Omega a ja hurjat päästöt
Re: Omega a ja hurjat päästöt
oothan kattonu ilmansuodattimen. mulla olis 2.0ne vectran toimiva mittari jos kiinnostaa ja on sama. minä kokeilin kerran omegan mittaria, se oli samanlainen. oon täällä roissa vielä tänään ja huomenaamun ja sitten loppuviikosta. laita vaikka yv jos kiinnostaa.
opel vectra c 2,2 gts
voihan se olla moottorin lämpötila anturikin. tarkoititko rattilukkoa, jos niin avain kulunut tai koko lukko, tietenkin se voi olla kuiva, löytyy muuten sellainenkin toimiva virtalukko, ja se lämoöanturi löytyy kans boschin tekele, siis käytetty mutta ehyt. jos moottorissa ei lämpö nouse tarpeeksi voipi olla myös termostaatti viallinen.
opel vectra c 2,2 gts
Joo virtalukko löytyy kyllä iteltäki. Lämmöistä paha sanoa ku jokin sähkövika paholainen on iskeny mittaristoon/laturiin eikä toimi pensa/lämpö mittarit... Pitäs huomenna alottaa maadotamalla kone/laturi kunnolla.
maadoitusvialta kuulostaa. mutta ei sillä co korjaannu.
opel vectra c 2,2 gts
Jaa vastataas tähänki jos jollain samantapasta ongelmaa, eli virtalukon vaihola alko lukko pelaan ja ilmamääärämittarin roplauksella tuli pästötkin kuriin. Oli ihan selvä jälki missä oli alunperin jousi ollu...