Komppaan. Ajelin 105 tkm GTS Turbolla (vm 2004) . Olin erittäin tyytyväinen autoon ja laatuun. Ton reilun kolmen vuoden aikana auto kävi kerran takaisinkutsun vuoksi pajalla normihuoltojen lisäksi. Yksi tyyppivika siinä oli jota ei saatu kuntoon mut sen kanssa pystyin elämään. Kun noita plussia ja miinuksia sitten laittoi vaakakuppiin niin PLUSSALLE kallistui ja reilusti.GTS turbo kirjoitti:Ei ole mullakaan pahaa sanottavaa opelista nykyinenkin on pelittänyt kohta 3 vuotta ja edellinen oli 2 vuotta 1 rekisterikilven polttimo vaihdettiin.
Jokunen aika sitten sain päähäni vaihtaa sen dieseliin kun kilsoja tulee 30 tkm/v. Olin hiukan harmissani kun Vectralla ei ollu tarjolla " riittävän isoa" dieseliä ja se ainoo dieseli joka olis ollu vaihtoehto oli pilattu normipenkeillä. Ne oli tosi kauheet keittiötuolit verrattuna GTS:n sporttipenkkeihin. Nyt on tietty hyvä sanoo mutta minun tapauksessa penkit oli niin suuri miinus että merkki vaihtui - ton tehonpuutteen
Niin se GTS sitten vaihtui bi-turboon ja ekan kahden viikon aikana melkein alkoi harmittaa tuon nykyisen laatu...
Noh, kun koeajoin Inkun (2 l diesel) ja vertaan sitä nykyisen auton ajettavuuteen, niin en nyt tältä istumalta sittenkään vielä Inkkua twin-turbona menis tilaamaan. Kojelauta primeramainen, ovien suuntaan kaartuva yläosaltaan (ei meitsin silmää miellytä). Normipenkki oli hiukan jakkaran oloinen, tuki minun persiille puutteellinen (nykyinen Vector-penkki