Terve!
Eilen yritettiin säätää B1 Omegaan asennettuja TYC-merkkisiä tummaoptiikkavaloja lyhdyn päällä olevista säätöruuveista. Korkeussäätöruuvia (kuvassa ympyröity) myötäpäivään ruuvaten ei tapahtunut sitten mitään kummassakaan umpiossa, vastapäivään kun hetken pyöritteli niin valot säätyivät alaspäin. Ongelmana on kuskin puoli, jota pitäisi säätää jonkin verran ylöspäin jotta valokuviot olisivat oikealla korkeudella. Ei kai nuo nyt ole tehtaalta tullessaan jo maksimikorkeudessa? Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?
Omega B1 tummaoptiikkavalojen säätö
Omega B1 tummaoptiikkavalojen säätö
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Omega B1 tummaoptiikkavalojen säätö
Olihan korkeudensäätömoottorit varmasti kunnolla paikallaan ja valojen säätö 0-asennossa.
Itse huomasin myös ettei mulla noi depon valot meinannu säätyä kunnolla. Ruuvia sai pyöritellä useamman kierroksen, jolloin valo säätyi nykimällä ylöspäin nykimällä. Hitaasti mutta varmasti..
Itse huomasin myös ettei mulla noi depon valot meinannu säätyä kunnolla. Ruuvia sai pyöritellä useamman kierroksen, jolloin valo säätyi nykimällä ylöspäin nykimällä. Hitaasti mutta varmasti..

Juu korkeudensäätömoottorit ovat kunnolla paikoillaan ja toimivat normaalisti, valojen säätöä varten myös tuo kabiinin potikka oli nollassa. Ongelmana siis se että kuskin puolen valokuvio on paljon alempana verrattuna repsikan puoleen..
Eikö siellä ole toista ruuvia lyhyen valon yläpuolella? Ainaki b-2 umpiossa pitkien yläpuolinen ruuvi säätää sivusuunnassa ja lyhyen päällä oleva ruuvi korkeutta.. Ja ruuvia pitää pyörittä vastapäiväään että nousee
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018