hyvä ja halpa maalaamo??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Opelkadett
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Opelkadett »

<font size=-1>[ This Message was edited by: Opelkadett on 2003-07-12 22:55 ]</font>
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

ei sellasta taida ollakkaan.. :grin:
Vectra B2 caravan
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

jos osaa / jaksaa / on mahdollisuus niin tekee itse pohjatyöt mitkä määrää 80% maalauslaadusta niin hinta tippuu, ja tulee tehtyä ainakin kunnolla
Kuva
Vectra on p0p
zäp
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zäp »

olen kuullut, että jotkut maalaamot eivät maalaa autoa, jos joku muut on tehnyt pohjat. ehkä juuri siksi, että jos on itse tehty pohjat ja vieläpä hieman huolimattomasti, niin sehän on huonoa mainosta malaamolle, kun maalipinta ei ole tasainen ja hyvä. vaikka maalipinta ei johdu 100% maalarista, mutta jotkut asian näinkin ymmärtävät.
ascocd
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ascocd »

No itse kysyin Turunsuunnalta yheltä maalarilta tuota auton maalausta ja se sano, että hän ei maalaa jos joku muu tekee pohjat!

No ajattelin sitten kysästä, että mitä se tulis sitten maksamaan jos hän tekis pohjat ja maalais. No vähän aikaa se kiersi autoa ja tokas sitten, että noin 2000 euroa jonka jälkeen meinasin olla ambulanssin tarpeessa. Meinas nimittäin pumppu pysähtyä tuossa kohtaa. :wink:

No sitten sanoin, että palataan asiaan "ehkä" myöhemmin. Arvatkaa vaan palaanko ? No EN todellakaan, kun kerran itelläkin on tuossa kotipihalla talli niin eikun auto sinne ja maaliruisku ja pakkelilasta käteen (sitten kun tulee semmonen aika). Väitän että jos teen huolella pohjat ja maalaan niin yli metrin päästä ei erota, että kuka on maalannut. Tai sitten pistän yhelle kaverille muutaman kympin taskuun niin se tulee jeesaamaan noissa pohjissa ja vetää sitten värin päälle (automaalariksi opiskellut).

Että simmosta tällä kertaa.
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... :roll:
Vastaa Viestiin