Hei
Olen myös ostamassa 225/50-17 talvirenkaita, et 35 aluille ja olen ajatellut asentaa myös kw variant 1 alustasarjan kitupiikistä.
Pelkään kans että alustasarjan asennuksen jälkeen saattaa raapia, onko jollain kokemuksia?
hurin79 kirjoitti:Hei
Olen myös ostamassa 225/50-17 talvirenkaita, et 35 aluille ja olen ajatellut asentaa myös kw variant 1 alustasarjan kitupiikistä.
Pelkään kans että alustasarjan asennuksen jälkeen saattaa raapia, onko jollain kokemuksia?
ei pitäis ottaa mihinkään kiinni (renkaat) mutta pohja kylläkin jos meinaat aivan tonttiin laittaa..... mutta tuo variante1:kin on hyvä siitä että voi talveks nostaa.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
pelzi-88 kirjoitti:Laitahan kuvaa sit.. Itellä ompussa -40mm alusta ja ostoslistalla kans 225/50 17 kumelit.. Kesäks tosin
Kun ei tuolla pääse edes maantiellä kun on maha maassa ku joku on aikasemmin laittanu eteen 215/45 17 nakin.. Ei mahu edes tunkki etupään alle
tuossa ylemmässä et 30 takapää säädetty niin alas kun saa ja etupäässä säätövaraa pari senttiä alas päin.
ja alemmassa et 35 säädötö muistaakseni "tontissa"
kumpaankaan ei mene hallitunkki alle jos ei aja lankkujen päälle.
tälle talvelle teemu sääti tuon oman autonsa vaan tosi ylös, mahtuu vaikka pullotunkki alle
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
pelzi-88 kirjoitti:Laitahan kuvaa sit.. Itellä ompussa -40mm alusta ja ostoslistalla kans 225/50 17 kumelit.. Kesäks tosin
Kun ei tuolla pääse edes maantiellä kun on maha maassa ku joku on aikasemmin laittanu eteen 215/45 17 nakin.. Ei mahu edes tunkki etupään alle
auts, sori!
tilasin 215/50, mutta myytiin 45, jos nyt enää sama rengas sarja alla kun mulla oli, mutta vanteet on ainakin mun ostamat, niissäkin oli ET eri kun halusin, siksi teetin ne levikepalat. Onko ne vielä auton mukana?
Itse en tiedä niistä juuri mitään enkä olen nähnyt Suomen maantiellä kun pari kertaa. Tietääkö joku jotain niistä?
[OT]Siis ostit omegan tehdaslähtöiset 15" alut... so what. Kaverilla ainakin oli tuontiompussa tommoiset kun kuvassa. En täysin ymmärrä kysymystä Tää on vannetopic johon on tarkoitus pistää omegan kuvia vannespecsien kanssa... [/OT ]
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d