C-vectra ja vilkkuva parkki
C-vectra ja vilkkuva parkki
Eli otsikonmukainen toiminta ihmetyttää, sammutat auton, ovet lukkoon jne, kuskinpuoleinen etuparkki vilkkuu himmeästi jonkin aikaa, onko tätä huomannut muut omissa C-vectroissa? mistä moinen johtuu? itsellä pisti silmään kun laitoin lämmityspiuhaa kiinni, että mikä valo siel vilkkuu.....
Re: C-vectra ja vilkkuva parkki
Onks sulla siellä jotkut ledit?? Itellä on ledi parkit ja just ne vilkkuu sitten mut en ole kuullut et halogeeni parkit vilkkuis!
Mulla vilkku kans ledi, kun laitoin rekkarikilvelle semmoset. Oikea toimi normisti auton ollessa käynnissä, vasen ei, kun auton sammutti ja laitto ovet lukkoon niin vasen jäi vilkkumaan...

Joo siis ei mulla muut ledit vilku kuin noi ajovalojen parkit ja niistäkin molemmat kun auton on just sammuttanut... saavat vissiin sen verran virtaa että yrittävät koko ajan syttyä kunnes johdoista virta loppuu!
Kyl ne ihan halogeenit on, ja tosiaan ainoastaan kuskinpuoleinen etuparkki vilkahtelee...
-
Omega2.6
- 'Kapitän'

- Viesti:
Mulla tekee samaa, huomasin eilen kun laitoin autoa roikan nokkaan ja samalla ovet lukkoon. En tiedä mutta mistä johtuu, mutta mulla on vänkärinpuolenparkki palanut, voisko olla että ilmoittelee sitä?
Volvo V60 plugin hybrid D6, Astra G Coupe 2.0T Irmscher DTM Edition -03
No sit en tiedä jos halogeeni on koska itellä ei ole koskaan niin tehnyt mut toi on kyllä ihan hyvä pointti toi palanut toinen parkki onks sulla sama?
Kyl siel molemmat parkit palaa... mut joskus käynnistyksen jälkeen palaa lamppu, et valo olisi palanut, mutta en vielä ole löytänyt palanutta lamppua 
Sama homma että näyttää palanutta polttimoa vaikka kaikki ehjinä, no vikana oli tietysti huonosti kiinni oleva polttimo joten kannattaa tarkistaa. Ihan itsestään oli löystyny koska kertakaa en oo polttimoita vaihtanu.
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01