Opel Vectra 2.0 -94 tyhjäkäynti isolla
Opel Vectra 2.0 -94 tyhjäkäynti isolla
Kävin katselemassa viestiketjuja aiheesta, mutten löytänyt samanlaista vikaa kuin itsellä. Auton kun laittaa käymään, kierrokset normaalin rajoissa. Ajettaessa, esim. vaihtamisen yhteydessä kierrokset laskevat 1500 rpm. ja jäävät siihen. Onko kellekään tullut samanlaista vikaa vastaan?
Re: Opel Vectra 2.0 -94 tyhjäkäynti isolla
katoppas tuota mun stooria, loppupäässä on tästä juttua: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 2&start=15
mikä konetyyppi sulla on?
nyt mulla on "hallussa" uus tk-moottori mutta en tiiä asennanko vielä tänään
mikä konetyyppi sulla on?
nyt mulla on "hallussa" uus tk-moottori mutta en tiiä asennanko vielä tänään

Kierrokset eivät siis "heijaa" edestakaisin. Eikä myöskään kierrosten romahtamista ole havaittavissa. Kone on C 20 NE.judas kirjoitti:Kävin katselemassa viestiketjuja aiheesta, mutten löytänyt samanlaista vikaa kuin itsellä. Auton kun laittaa käymään, kierrokset normaalin rajoissa. Ajettaessa, esim. vaihtamisen yhteydessä kierrokset laskevat 1500 rpm. ja jäävät siihen. Onko kellekään tullut samanlaista vikaa vastaan?
- sepse
- OCF Member 2023

Mulla oli tuo sama vika noin 290000 ajetussa Vectrassa / tyhjäkäyntimoottorille tulevista johdoista toinen väsynyt poikki 2-3 senttiä ennen liitintä.
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
Saattaa letkuista ottaa ilmaa.siihen tyhjäkäyntiventiilille tuleva ja siitä lähtevä letku kannattaa tarkastaa hyuolella.ei aina näy ees reikä.mut käynnissä imuilla letku joustaa ja saattaa vuotaa.myös se kuuluisa haitariletku käyrä kannattaa joka puolella tutkia.onko tk-venttiilin johdon irrotuksella vaikutusta käyntiin?judas kirjoitti:Kävin katselemassa viestiketjuja aiheesta, mutten löytänyt samanlaista vikaa kuin itsellä. Auton kun laittaa käymään, kierrokset normaalin rajoissa. Ajettaessa, esim. vaihtamisen yhteydessä kierrokset laskevat 1500 rpm. ja jäävät siihen. Onko kellekään tullut samanlaista vikaa vastaan?

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...