Omega B peräöljy
-
MoreThan8000RPM
- 'Kadett'

Omega B peräöljy
Mikä on paras hinta/laatu suhteelta oleva peräöljy lukolliseen perään? Riitääkö pelkkä lukollisen perän peräöljy vai tarvitaanko GM:n lukkoperän lisäaine? Paljon muuten tuo lisa-aine maksaa (hävitin pankkikortin ja kysyn siksi että pitääkö käydä nostamassa rahaa ennenkuin menen ostamaan) 
Re: Omega B peräöljy
Ite laitoin Mobilube 1 SHC LS öljyä. 1 litra riittää ja maksanee n. ~ 15 €
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-
MoreThan8000RPM
- 'Kadett'

Eikö siis se lisäaine ole tarpeen? Eli riittää pelkästään tuo lukkoperänöljy? Vai onko parempi jos pistää myös sen lisäaineen? Nopea vastaus olisi kiva, koska kohta käyn noutamassa matkahuollosta uuden perän ja lähen asentamaan sitä..Megaman kirjoitti:Ite laitoin Mobilube 1 SHC LS öljyä. 1 litra riittää ja maksanee n. ~ 15 €
opelin omat 4€purkki ja lisäaine 6-7€?
Itse käytän näissä vanhoissa Motul:in lukkoperäöljyä ~30€ /2L purkki samaa käyttää osarallimiehistä
Itse käytän näissä vanhoissa Motul:in lukkoperäöljyä ~30€ /2L purkki samaa käyttää osarallimiehistä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
MoreThan8000RPM kirjoitti:Eikö siis se lisäaine ole tarpeen? Eli riittää pelkästään tuo lukkoperänöljy? Vai onko parempi jos pistää myös sen lisäaineen? Nopea vastaus olisi kiva, koska kohta käyn noutamassa matkahuollosta uuden perän ja lähen asentamaan sitä..Megaman kirjoitti:Ite laitoin Mobilube 1 SHC LS öljyä. 1 litra riittää ja maksanee n. ~ 15 €
Nopea vastaus ei nyt varmaan toteudu, mutta tossa mun mainitsemassa öljyssä Mobilube 1 SHC LS on lisäaine seassa ja sopii sellaisenaan käytettäväksi...
http://www.mobil.com/Finland-Finnish/Lu ... 75w-90.pdf
Oho, pieni tarkennus, öljy on siis nykyään nimellä Mobilube SHC LS eikä siinä lue tuota ykköstä...

http://www.mobilexpresskangasala.fi/vai ... oljyt.html
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Opelin omat öljyt parin lisäainepurkin kanssa laitoin ja hyvin tuntuu pelittävän. Eikä maksanu paljon.