Mutta tuossa kuvassa sitä näytetään antavan toiseen poliisiautoon. Mikä tuosta tekee poikkeuksen, koska on vaara että kahden auton sähköjärjestelmä rikkoontuu.

miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuoltaHensku kirjoitti:Miten vois selittää mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi suomalaisen valtakulttuurin?
Siinä vaiheessa kun PaHin* määrä on vähentynyt 90 %.mannion kirjoitti:^Eiku siin on vaa jotkut amikset parkissa vertailee kenen pakosarja kiiltää komeimmin..
Ja itse kysymys, missä vaiheessa munakarvat vaihtuu jalkakarvoiksi?
No ei. Liian pitkä. Ja runollinen.Savolainen kirjoitti:miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuoltaHensku kirjoitti:Miten vois selittää mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi suomalaisen valtakulttuurin?
ja suuri surkastua alhaiseen
miks meillä niin on monta mielipuolta
ja vähän käyttäjiä kanteleen
miks miestä täällä kaikkialla kaatuu
kuin heinää, miestä toiveen tosiaan
miest aatteen, tunteen miestä kaikki maatuu
tai kesken toimiansa katkeaa
muualla tulta säihkyy harmaahapset
vanhoissa hehkuu hengen aurinko
meill´ ukkoina jo syntyy sylilapset
ja nuori mies on hautaan valmis jo
ja minä itse, miksi näitä mietin
se merkki varhaisen on vanhuuden
miks seuraa käskyä en veren vietin
vaan kansain kohtaloita huokailen
Tarpeeksi lyhyt?
Asiaa sivuten, miksi kissa tulee tarpeilleen juuri silloin kun itsekin olet?TJT kirjoitti:Minkä takia kissa menee aina juuri silloin paskalle, kun olet vaihtanut uuden puhtaan hiekan?
Ei kymmentä minuuttia pysy tuore hiekka puhtaana
@veccus kirjoitti:Asiaa sivuten, miksi kissa tulee tarpeilleen juuri silloin kun itsekin olet?TJT kirjoitti:Minkä takia kissa menee aina juuri silloin paskalle, kun olet vaihtanut uuden puhtaan hiekan?
Ei kymmentä minuuttia pysy tuore hiekka puhtaana

Riisikippo kirjoitti:oman käsityksen oon saanu että Aino.